Zo aan het genieten van het getrappel in mijn buik

Hallo dames,

Ik ben nu 19 weken 3d zwanger en ben volop aan het genieten van het getrappel in mijn buik. Vorige week waren het ipv bubbels al harde plopjes en sinds een paar dagen voel ik toch duidelijk kleine schopjes, heb het zelfs al 2x aan de buitenkant gevoeld. Wow wat bijzonder!!! Zijn er nog meer meiden die de het al goed voelen? Ik was er vanuit gegaan dat het nog wel even kon duren aangezien mijn placenta aan de voorzijde ligt.

Liefs X
 
OOOh geweldig toch heerlijk lijkt me dat.
Deze week ben ik 17 weken en voel niks ik heb altijd al last van rommelende darmen dus misschien heb ik wel iets gevoeld maar weet ik niet dat het de kleine is hahaha.
Nog ff geduld en dan zal ik het ook voelen lijkt me zo geweldig teken van leven he!

Geniet ervan

Liefs kim
 
Oh heerlijk hè! Ik voel het ook al een paar weken en nu inderdaad steeds vaker. Voel het alleen nog niet vanaf de buitenkant. Nog even geduld en dan hoop ik dat mijn man het ook kan meevoelen!

X
 
Wat een heerlijk gevoel. Ik heb gisteravond voor de tweede keer wat gevoeld. Het plopje van de eerste keer leek nu meer een klein duwtje aan de binnenkant van mijn buik!

Geniet van het getrappel!
 
Heerlijk gevoel he!
Die van ons laat ook al een paar weken van zich horen en hij gaat steeds meer en duidelijker trappen nu.
Het is een echt druk mannetje,zeker 's avonds en 's nachts.
Mijn vriend heeft hem ook al 1 keer van buitenaf mogen voelen,blij dat ie was!

Geniet van het heerlijk gevoel :)
 
Ik ben vandaag precies 19 weken zwanger en sinds vorige week voel ik iedere dag wel een paar schopjes. Ze zijn nog vrij licht en niet aan de buitenkant te voelen, maar het is en blijft bijzonder om dit mee te mogen maken. Voor mij is dit de derde zwangerschap en het getrappel is een van de dingen die ik dadelijk weer heel erg ga missen.
 
Hay meisie,

Wat heerlijk! Ik ben komende vrijdag 19 weken zwanger en voel het steeds duidelijker.......het zijn nog plopjes. Ik kan niet wachten tot Udo het ook voelen kan van de buitenkant, lijkt me zo mooi, de eerste aanraking van kind naar vader...........OW!!

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx me
 

Ik ben nu 17 weken zwanger en voel ook al het getrappel in mijn buik (vorige week waren het nog bubbeltjes) zo bijzonder!! het is natuurlijk maar net hoe het kindje ligt wanneer je het in de zwangerschap gaat voelen. Zo jammer dat mijn vriend het nog niet kan voelen aan de buitenkant!! geniet ervan :)
 
Terug
Bovenaan