zo alles wat goed bij de vk yesssss

A

Anoniem

Guest
hoi hoi

nou hier weer ff een nieuwe banner had vandaag mn tweede echo vandaag dus bij de vk en ben dus een dagje langer

ik plaats van 2maart is het nu 1maart hihi steeds dichter bij dat schikkeljaar bah

nou alles was ook vandaag weer goed de kleine was vorige week woensdag  dus 10,9mm
 en vandaag was hij/zij 18,9mm
was lekker aan het bewegen hihi ben echt super blij zo gaaf gewoon

groetjes patricia

Hoi Patricia,

Leuk te horen dat het zo goed is.

Gefeliciteerd en groetjes angelique

Gefeliciteerd, heerlijk voor je! Geniet er lekker van

gr mama van MD

hoi patricia.gefeliciteerd.ben blij dat het goed gaat.wij zijn vandaag 8 weken zwanger.ben zo benieuwd.volgende week voor het eerst naar de vk en pas 15 augustus voor een echo.zit niet in een praktijk.wel jammer.na een miskraam wil ik ook zo graag het hartje zien kloppen.succes en een fijne zwangerschap.karin

heey beestebende

als je een miskraam heb gehad dan heb je recht op een echo met ongeveer 7a8weken wist je dat

bel maar na de gyn in het ziekenhuis en je kan eerder terecht

hey patricia.ik heb vandaag mn afspraak voor de echo vervroegd.ik ga nu a.s.dinsdag   op dezelfde dag als wanneer ik naar de vk moet ook voor een echo.mijn   vriend is ook heel nerveus.net als ik willen wij het hartje zien/horen kloppen.ik ben echt heel zenuwachtig.zelf heb ik het gevoel dat het wel goed zit,maar als je het eenmaal hebt meegemaakt...groetjes,karin

Terug
Bovenaan