zo anders dan bij mijn eerste zwangerschap

Beste medezwangeren,

Ik moet even gerustgesteld worden door iemand die zijn tweede zwangerschap ook zo anders beleefde dan de eerste. Ik ben nu in de 6e week van mijn tweede zwangerschap en heb echt helemaal niet het gevoel dat ik zwanger ben. Behalve wat pijn in mijn onderbuik en vermoeidheid voel ik niets. En dat terwijl ik bij mijn eerste zwangerschap vanaf de 6e tot en met de 18e week kostsmisselijk was, veel spuugde, niets kon binnenhouden, etensluchten niet kon verdragen, pijnlijke borsten had etc.
Nu ik dat allemaal niet voel, denk ik dat het misschien niet goed zit. Waarschijnlijk zijn het spoken in mijn hoofd maar herkent iemand dit??


Ik hoop van iemand te horen.

Lieve groet van een bezorgd moedertje
 
Ik zou me daar zeker geen zorgen om maken!!
Ik ben nu zwanger van mijn derde kindje en bij de vorige 2 was ik ook zo ziek als een hond maar nu heb ik zo goed als nergens last van..in t begin een paar dagen beetje ziek geweest maar t gaat nu zo   goed dat ik soms wel eens twijvel of t wel goed gaat...wat het absoluut gaat hoor. Ik kan me voorstellen dat je je afvraagt of t allemaal wel goed gaat maar echt wees gerust....t gaat goed!   En wees dankbaar dat je niet ziek bent!!

probeer er lekker van te genieten....weet dat t makkelijk klinkt maar echt doen...

groet
Jess
 
Hoi,

In het begin was mijn 2e zwangerschap ook heel anders dan de 1e. Toen voelde ik vanaf dag 1 aan mijn lijf dat het raak was, nu had ik het totaal niet verwacht, ik voelde er niets van.

Dus.....elke zwangerschap kan weer verschillen, op zich dus niets om je druk over te maken.

Groetjes Mosy -32 wk
 
Hallo!

Als eerste gefeliciteerd met de zwangerschap!!!

Bij mij is het allemaal net andersom..Bij mijn eerste zwangerschap was ik nauwelijks misselijk en nu...brrr...de gehele dag...

Ik merk er dit keer veel meer van en ik voel me dus behoorlijk zwanger..haha

Probeer lekker te genieten van alle vervelende kwaaltjes die er nu niet zijn en ik wens je een hele fijne tijd toe!

Liefs Wendy
 
Terug
Bovenaan