zo anders ineens

hoi!
Ik heb een dochtertje van 3 maanden en 2 weken en in tegenstelling tot haar grote zus, die een huilbaby was, is zij superrustig, huilt bijna nooit en lacht veel. 's Nachts slaapt ze goed van 22.30 (na haar flesje) tot ca 7.30.
Maar de laatste dagen is ze zo anders, vannacht (en een paar dagen ervoor) huilde ze om het uur . Eerst nog wat extra melk gegeven (flesje) omdat ze die dag veel gespuugd had, maar daarna weer huilen. En vandaag slaapt ze moeilijker en net keihard huilen, toen maar flesje gegeven, maar ze liet 1/3 staan en toen weer keihard huilen tot ze ineens in slaap viel. Ze heeft iets verhoging, maar niet veel 37,8.
Hoe komt dat nou?
Hebben jullie ook weleens van die weken.
ik ben zo bang dat ze ineens ook een huilbaby wordt zoals de 1e, dat was echt verschrikkelijk.
Het is begonnen na haar prikjes, maar daar kan het toch niets mee te maken hebben.
Maak me wel zorgen en ben ook gewoon  zo moe................

Bednakt alvast!!!!
Groetjes
Petra

Vervelend voor je zeg! Misschien is ze met een sprongetje bezig. Als ze geen huilbaby is dan is er waarschijnlijk wat anders.

Femke is ook echt geen huilbaby, maar als ze met een sprongetje bezig is dan is ze heel anders. Huilerig, slecht eten, niks van mama willen weten, enz

Succes meid,
Gr linda

dank je wel hummie, ik hoop  maar dat het een sprongetje is  en dat het weer overgaat.
Inmiddels huilt ze weer keihard en weten we niet wat we moeten doe met haar. Ze is nog nooit zo geweest.

Tja, ik weet niet wat ze heeft natuurlijk.
Wat wij doen als Femke zo huilerig is:
* lekker tegen mij aanhouden en dan zachtjes zingen en bewegen. daar wordt ze rustig van.
* als ze echt hysterisch is dan ga ik met haar in bad. dat helpt echt bij haar. of het bij jouw dochter werkt weet ik niet. Maar je kunt het proberen.
* wandelen tot ze slaapt.

Verder weet ik het ook niet zo goed.

Nogmaals sterkte
gr linda

Hoi,

hier ook een heel rustige baby en hier hebben we met 6 weken zo'n periode gehad. Overstappen op kv was hier de oplossing, terwijl ik aan een sprongetje dacht, maar daar heb je niets aan, want ze heeft geen honger (anders liet ze haar flesjes niet staan).

Zijn het geen krampjes of heeft ze niet ergens (oortjes, buikje)  pijn? Het kan natuurlijk ook een sprongetje zijn, maar ik zou ook alle andere mogelijke oorzaken even uit proberen te vinden. Laura had laatst een hele hoop muggebulten, werd ze ook een beetje chagerijnig van!

Hebben jullie een draagzak, anders in de draagzak en meesjouwen maar! Meer kan ik nu even niet bedenken.

O... ja, ik kan nog 1 ding bedenken. Ik schijn zelf ook zo'n periode meegemaakt te hebben en mijn moeder werd waanzinnig (heeft met me in haar handen gestaan terwijl ze tegen me riep: "Zeg dan toch waarom je huilt!"). Toen bleek ik een enorme smetplek in mijn nek te hebben! FOUTJE!!!!

Groetjes Ilona

Terug
Bovenaan