zo'n 14 dagen na je eisprong moet je toch ongesteld worden?

A

Anoniem

Guest
heb net even zitten te lezen en zo'n 14 dagen na je eisprong of je nu een kort of lange cyclus heb dan (als je niet zwanger bent natuurlijk) volgt je menstruatie
maar ik heb dus eigenlijk duidelijk mijn eisprong gevoeld en zag het ook aan mijn afscheiding en ik ben nu al zo'n 18 dagen verder
test was negatief
maar hoe kan het dan dat ik nog steeds niet ongi ben??

hoi patries,

ik dacht reageer even in deze topic dan weet ik bijna zeker dat je het leest....

Ik heb ook mijn eisprong gevoeld.. nou je gevoeld... merkte het aan het slijm. op dag 15 was dit dik en draderig.. ook heb ik toen enorme zin gehad om te vrijen....
hahaha dat hoort er ook bij zeggen ze....

Bij mij heeft het dus ook nog 21 dagen geduurt voor ik ongi werd!!

sterkte he meid

liefs gridje

Hai Patries,
als je denkt zwanger te zijn, of je wil het heel graag, dan kan je lichaam je voor de gek houden. Door de stress komen  de   veel later.
Maar je kan ook zwanger zijn.  Bij sommige vrouwen duurt de aanmaak van hCG langer, waardoor de test negatief is,  terwijl je wel degelijk zwanger bent.
Dus wie weet,
Gewoon nog een weekje wachten en dan opnieuw testen.

Veel succes,
Liefs Mylene

oke dan klopt het dus toch niet helemaal dat je altijd zo'n 14 dagen na je eisprong ongi wordt
dat had ik namelijk al een paar keer gelezen
pff ja wachten is het enige wat ik kan doen

In principe word je 14 dagen na je ei ongie. Maar je hebt af en toe een uitzondering.

ja je hebt altijd wel een uitzondering idd
nou ik zit alweer op dag 36 pff

Terug
Bovenaan