zo'n bakerzak is geweldig!!!

Hallo allemaal,

Mijn zoontje sliep de laatste 2 weken heel erg onrustig. Wapperen met z'n armen, huilen bij het inslapen en ieder kwartier wakker en je dan met grote ogen aan zitten kijken. Voor die tijd kon hij ook al moeilijk inslapen, huilen en eigenlijk alleen op onze armen in slaap willen vallen. Nu heb ik een bakerzak besteld en die werkt echt perfect. Zonder huilen valt hij zo  in slaap en slaapt heerlijk door. Wat een rust!. Ik ben benieuwd of hij vanacht ook wat langer slaapt.

Groetjes,
Josie

hoi hoi

onze sophie is bij het inslapen soms ook vrij onrustig, niet altijd, maar als ze boos is oid of moet huilen, en dan wappert ze ook met haar handen..

ik probeer dan altijd haar handjes onder de dekens te stoppen , maar die haalt ze er weer onder vandaan als ze onrustig is..

soms zit ik na te denken over die bakerzak, maar ik heb gehoord dat je die niet mag gebruiken als ze wat aan hun heupjes hebben en dat is bij sophie nog onduidelijk...

ze heeft over 3 weken een echo...

wie weet hoe dit zit???

liefs tobi

Hoi Tobi,

ik weet niet of het mag als er iets met de heupjes is, maar in een bakerzak liggen ze niet helemaal strak. In de zak kunnen ze nog wel wat bewegen met armen en benen. Kijk anders even op www.bakerzak.nl daar zijn wel foto's te vinden. Je hebt ook echt van die bakerdoeken waarin ze helemaal strak liggen. Dat wilde ik ook niet, want dat weer afbouwen lijkt me heel lastig. Dit is meer een soort slaapzak waar ze met hun armen in liggen. Ik ben benieuwd hoe Borus vanacht gaat slapen.

Terug
Bovenaan