Zo'n beroerd gevoel de hele dag... en zware benen, moe!

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden!

Ik ben zwanger van de tweede... en ik moet zeggen dat ik me beroerder voel dan in mijn vorige zwangerschap. Ik hoef niet echt over te geven, maar soms is het net alsof er al de hele dag een boer in je keel hangt zegmaar hahaha... en zo vreselijk moe, niet alleen geestelijk, maar met name lichamelijk... ik moet soms echt ff mijn lichaam plat leggen om bij te komen, dat is echt heerlijk, maar ik slaap dan niet altijd persee.

Vanmiddag even de stad in geweest, ik zag er gewoon tegenop... en ja hoor, weer de hele tijd een zwaar beroerd onbestemd gevoel, weet ook niet goed hoe ik het moet uitdrukken. M'n benen sloffen over de vloer, gewoon geen puf en energie!

Herkent iemand dit?! Weet iemand wat ik er aan kan doen? Of zou ik een sport op moeten pakken, het zal wel een super slechte conditie zijn vrees ik hahahaha!

Trouwens ben nu nogmaar 10 weken zwanger... dus dat beroerde zal erbij horen, maar dat slappe en zware gevoel in je benen de hele dag BAH!!!

Herkenning?????! Ik hoor het heel graag...

Liefs supermams!

Hallo Supermams,

Ja hoor, ik herken het zeker. Ben nu 32+5 wk zwanger van de 2e en echt alles is anders dan  de 1e keer, Ik had al vroeg last van maagzuur, nu erger dan de 1e keer. Heb bekkenklachten?! dat had ik toen ook niet en waar ik me werkelijk helemaal over verbaas is dat ik werkelijk ieder moment van de dag wel in slaap kan vallen. Ik ben echt supermoe, niet normaal vind ik. Ik voel me ook niet mezelf zeg maar omdat ik dit gewoon niet herken. Ik werk in de horeca en zit al vanaf week 20 voor 50% in de ziektewet door mijn bekken. Baal hier enorm van want ik wilde eigenlijk zo graag lekker werken. Maar die vermoeidheid had ik toen nog niet maar de laatste 3 weken ben ik zo moe. Even boodschappen doen en dan is het klaar, dan ga ik het liefst naar bed toe maar ja, dat gaat niet want de kleine meid van 3 jaar loopt ook nog rond.

Succes ermee.

Groetjes Lotje

Hoi hoi!

Nou en of ik het herken! Voer al weken niets uit! Ik ben nu 11 weken en 4dg. En ben moe moe moe en totaal geen energie. Ik werk alleen en daarna eten en naar bed.
Het heeft met je hormonen te maken. De gehalte daarvan is in de 10/11 week het hoogst. Het schijnt op een gegeven moment af te nemen en dan ga je je beter voelen. Zelf denk ik dat het ook de combinatie is, dus hoe druk je het hebt. Ben jij erg druk? Werk je fulltime?
Maandags voel ik me het beste en daarna takel ik weer af. Vrijdag en zaterdag ben ik hartstikke ziek en lig voortdurend op bed.
Daarom heeft de verloskundige mij vandaag aangeraden om me zg part time ziek te melden. Luisteren naar mijn lichaam. Dus vanaf volgende week ga ik voorlopig minder werken. Want hoe uitgerustiger ik ben, hoe minder beroerd ik me voel.
Sterkte en groetjes van Tetsia!

Ook ik ben zwanger van de tweede en heb precies waar jij ook last van hebt.... En bij de eerste aan het begin alleen veel plassen en een beetje moe.
Ik heb een paar uur vrij genomen en ga nu heerlijk even een tukkie doen, dochter is op kdv.

groetjes Maris

Hallo allemaal,

net nieuw op dit forum maar kon het niet laten al te reageren - wat een herkenning ! Ik ben 10 weken zwanger en ook alleen maar moe, moe, moe - om gek van te worden. Gelukkig ben ik dus niet de enige ! Had het idee dat het aan mijn leeftijd ligt, ben net 42 geworden maar verder kerngezond en als ik het hier zo lees heeft het vooral met alle energie te maken die het kindje opslurbt

Ik moet me er dus maar (een beetje) aan overgeven....

Groetjes,
Caroline

Terug
Bovenaan