Zo'n droge huid

Hoi meiden,

Ik ben zwanger van nr. 2 en heb echt last van een droge huid.
Ik kan blijven smeren met olietjes, body lotions etc. maar niets helpt.
Hebben jullie een tip?

Groetjes,
Maike

Hallo!

Ik heb he;aas hetzelfde. Normaal gesproken heb ik een redelijk gevoelige huid, en kan ik weinig hebben, maar nu ik zwanger ben is het een en al schilfertjes. Vooral op mijn gezicht is het een drama. Voor mijn buik gebruik ik gewoon de mama-zalf van zwitsal, maar voor mijn gezicht gebruik ik op dit moment het wonderpotje van de oriflame. Helaas is dat niet te koop in de winkel, maar misschien als je op interneet kijkt, kan je ergens een telefoonnummer of email adres van een verkoopster bij jou in de buurt vinden. Het zijn die kleine roze potjes met een vettig zalfje. Als je zegt wonderpotje, weet iedereen wel, wat je bedoelt. Bij mij werkt het redelijk. Ik heb een stuk minder droge huid. Ik smeer voornamelijk s'avonds voor het slapen gaan mijn hele gezicht en overdag op de meest droge plekjes.

Hoop dat je er wat aan hebt!

xxx marian
24w5d zwanger van Jopie

Hoi,

Erg herkenbaar. Ik neem 2x per week een oliebad....maar dan moet je dus wel een bad hebben....
Verder smeren, smeren, smeren. Ik gebruik een dagcreme en een nachtcreme voor een droge huid. Gewoon huis merk van DIO, bevalt goed.

Succes, groeten van Gea

Terug
Bovenaan