Zo'n honger

Hoi,

Mijn zoontje is nu ruim 4 maanden en een echte hongerlap. Hij krijgt nu 5 flessen van 200 cc (180/6 schepjes) , maar redt hiermee nauwelijks   4 uur   tussen de voedingen.
Ik heb al Forte geprobeerd, maar dat lijkt niet te helpen. Hij wordt ook zelf wakker s'avonds tussen 22.00 en 23.00 omdat ie gewoon weer honger heeft. Ik mag ook niet meer in zn flesjes doen, want dan gaat ie over de maximale liter die ze mogen hebben.
Ik ben benieuwd of iemand dit herkent en  tips zijn uiteraard welkom

groetjes

Hoi,
Heb hetzelfde probleem mijn zoontje is nu 4 maanden en reageerd ook zo sinds 2 weken hij weegt 6100 gram en mag dus ook niet meer inderdaad net zoals jij schrijft maar is ook al naar 3 uur weer toe aan eten.
Ik had laatst ook een stukje geschreven op het forum over bijvoeding want tegenwoordig wordt aan geraden om dat pas vanaf 6 maanden te gaan doen maar bij mijn dochter die is nu 2 jaar ben ik ook begonnen met 4 maanden en dus ben nu toch eigenwijs geweest en heb hem toch wat fruit en groenten gegeven en hij deed het kei goed zat te smile zo lekker vondt hij het.
Moet donderdag weer naar cb dus ben benieuwd wat ze zeggen.
Het belangrijkste is toch kijken naar je eigen kind denk ik.

Succes laat wel even weten wat cb heeft gezegd.
Groetjes Miranda

Hi,

Ik weet dat ze niet meer dan een liter mogen drinken, aan melk, omdat het slecht is voor de nieren.

Je mag wel gewoon water geven, heb je dat al geprobeerd? Of dat je vijf schepjes melk pakt, en niet 150cc geeft maar opvult tot 180, heeft ie toch meer, maar niet te veel melk.

X

We hadden hier hetzelfde probleem en ik ben wel met bijvoeding begonnen. Op het cb vonden ze het ook geen ramp, er komen in de familie geen voedselallergie"en voor.  
Mijn zoontje krijgt nu het volgende eten op een dag:

Ontbijt: fles 180 ml water + zes schepjes Nutrilon 1
Tussendoortje: half potje Olvarit fruit (62 gram)
Lunch: fles 180 ml water + zes schepjes Nutrilon 1
Middagfles: fles 180 ml water + zes schepjes Nutrilon 1
Avondeten: half potje Olvarit groenten (62 gram)
Avondfles: fles 180 ml water + zes schepjes Nutrilon 1 + twee eetlepels Nutrix

Hij is nu bijna 4,5 maand en het gaat prima!

Groetjes,
Noa (m.v. Quintijn 27-7-07)

Terug
Bovenaan