Zo'n last van zijn verleden, wel of niet zwanger worden?

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal,

Ik ben nu 3,5 jaar samen met de liefde van mijn leven. Hij heeft al 3 kinderen uit zijn vorige huwelijk van 20, 15 en 13. Alleen is de verstandhouding tussen hem en zijn ex ronduit slecht. En ik ben bang voor haar! Vraag me niet waarom, maar het is zo!
Ook zijn jongste dochter begint me nu te bedreigen. Nu zegt iedereen tegen mij, ze is pas 13 maak je niet druk, maar dat doe ik toch!

Nu willen mijn partner en ik ook graag samen een kindje. Maar ik durf het niet. Puur uit angst voor zijn ex en jongste dochter. Zijn er meer meiden die hier ervaring mee hebben en/of tips hebben?

Bedankt alvast!

Hoi,

Joh, wat vervelend voor je dat je zo bang bent voor de ex van je vriend. En dat zijn jongste dochter je bedreigt zeg, wat zegt je vriend daarvan?
Heftig allemaal hoor. Ik kan me voorstellen dat je huiverig bent, maar je moet je eigen geluk niet van hen af laten hangen.

Ik heb zelf geen ervaring met dreigementen e.d. wel met een ex en stiefzoontje.
Ik heb hier pas een berichtje geplaats, kind van een ander.
Daar staan ook wat andere ervaringen. Weliswaar niet zoals bij jullie maar misschien heb je iets aan de verhalen.

Syl

Hoi!
Wat een rot situatie om bang te zijn voor zijn ex en dochter...
Bedreigingen zijn vaak uitingen van onzekerheid, en bij die meid komt er ook nog is bij dat ze in de pubertijd zit! Ik zou als ik jou was nooit toegeven aan dit soort dingen want ze hebben je nu precies waar ze je hebben willen!!! En dat is ook niet de bedoeling. Je moet ook niet je eigen geluk laten verpesten door een ander... daar schiet je niks mee op. Heb het er nog is over met je vriend want dit is ook voor jou geen leven zo!
Geniet van je leven en laat je geluk niet afpakken want daar is het leven te kort voor.
Veel succes ermee en laat gauw wat van je horen..

Liefs Bren.

Hoi allemaal,