Zo'n moment,..

A

Anoniem

Guest

Hoi mama's,

Soms heb je van die momenten dan.....

..kun je zo overgelukkig zijn!!!

Ik had vanavond weer zo'n moment. Vriendlief moest vanavond ergens heen en zat dus even op mijn gemakkie mijn avondeten alleen te eten. Bleef ik Kay maar horen lachen en brabbelen door de babyphone..  Hij had het zo te horen erg gezellig en hoorde hem hele verhalen vertellen. Ik zat helemaal te genieten van mijn maaltijd met de babyphone naast het bord. Weer een reeks van vrolijk gebrabbel maar nu werd er ook  mama genoemd..  tsja,.. dan zit ik even met een brok (sla) in m'n keel aan tafel. Zo'n enorme behoefte om hem even op te pakken en heel dicht tegen me aan te houden. Even "platknuffelen"..  

Omdat ik kay nog hoorde kletsen lekker mijn gevoel gevolgt, naar boven gegaan en daar zat meneertje in bed in een kring van knuffels met een wijsvinger op mij gericht waarna hij met een smile zegt "mama!". Ik heb hem uit het bedje gepakt en heerlijk tegen me aangehouden en een potje gehuild van geluk. Tijdens het druk wegvegen van mijn tranen zat kay me alleen maar zijn speen aan te bieden met een smile hahaha.. Moest er zo van lachen! Dat doe ik namelijk ook bij hem als hij huilt, de lieverd..

Zo heb ik een paar minuten gestaan.. Lekker even aan hem ruiken en hem tegen me aan voelen. Gewoon overgelukkig en zo enorm trots op mijn kleine ventje!

Ik heb, nadat ik hem even flink heb laten lachen na een kietelbui, een dikke kus op zijn voorhoofd en een kroel door zijn haar ben ik  weer gegaan,.. zucht..

Na een paar minuten heb ik hem niet meer gehoord..
Misschien hadden we allebei wel even zo'n moment....

Esmé mv Kay

geweldig he van die momenten die je eigenlijk wel een hele poos bij blijven.....

heerlijk.....

liefs denise

......zucht.....daarvan loopt jevan over
heerlijk gevoel die onvoorwaardelijke liefde
voor zo'n klein persoontje..is met geen pen
te beschrijven

groetjes
Bianca mv Lorenzo

Oh ja die momenten heb ik hier ook weleens. Heerlijk!!!! Laatst was ik op de camping in onze caravan en Chiel was er niet, die was werken. En Jamie was zo lief aan het spelen en lachen enzo. Hij keek me aan met een hele grote lach en toen moest ik hem gewoon ook ff oppakken. Geweldig, hihi. Zucht!!

Gr. natasja mv Jamie

Oh Esmé, ik weet precies wat je bedoeld!
Ik heb dat eens een hele dag gehad, toen we op het laatste moment een weekendje naar Schiermonikoog gingen.
Die zaterdag was echt een beetje betoverend, Jente was zo lief en had overal plezier in.
Dat bekkie op het strand, krijg er nu gewoon weer tranen van in mijn ogen. Dat was echt zo'n dag waar je heel lang op kan teren.

Kan ook van deze foto's blijven genieten. Heerlijk toch, zulke momenten!
Heb je echt wel eens nodig, helemaal omdat ze ook wel eens niet te genieten zijn.
Zoals ik er hier nu een heb rondlopen, ha ha!

Groetjes Fennie en Jente

Wat omschrijf je dat weer mooi en herkenbaar............ Heerlijk toch,ál die liefde in een klein mensje. En dan wordt het alleen nog maar leuker de komende tijd. Zucht, op dit soort momenten weet je wat genieten en liefde is.

Liefs
Susan

Terug
Bovenaan