zo'n pijn!!! help!!

A

Anoniem

Guest
hoi meiden,

ik heb een vraag. ik heb na een vrijpartij ( waarbij ik zelf ook ben klaargekomen) vreselijke pijn in mijn linkerzij gekregen.
herken het niet en het doet echt goed zeer.
weten jullie wat het is?? ik ben nu 31+2dgn zwanger.
alvast bedankt voor het reageren.

groetjes angela

Hoi,

Ik zou niet weten wat er aan de hand is. Maar als het nu nog pijn doet bel dan de vk of huisarts.
Veel succes!!!

Groetjes

hoi,
als je zo een pijn hebt waarom bel je dan niet een dokter??
helaas kan niemand je hier wel of niet geruststellen met een antwoord

groetjes yvonne

Pin me er niet op vast.. maar bij klaarkomen trekt je baarmoeder samen.. harde buik etc. Een voelt er erna niks van en ander kan het als pijnlijk ervaren.. (heb het namelijk ook een keer gehad... enne de qlimax van het heerlijk nagenieten zat er dus niet bepaald bij hahahah)
Misschien dat daarbij een spier/band word meegetrokken. Maar hoe dan ook, een belletje kan nooit kwaad toch..

Succes!

Groetjes Marjolein

je baarmoeder trekt samen dus is logisch gevolg dat je dan kramp kan krijgen (harde buik e.d.) en dat is pijnlijk, klaarkomen kan daarom niet meer prettig zijn als je zwanger bent.

Hoi,

Een niet prettig gevoel is toch iets anders dan vreselijke pijn. Daar zou ik toch mee uitkijken.

Groetjes

hoi meiden.

het is gelukkig allemaal goed. heb twee keer de verloskundige gebeld. de pijn kwam namelijk een half uurtje en ging dan weer weg.
uiteindelijk is het weggegaan.
waarschijnlijk toch door het samentrekken van de baarmoeder bij het klaarkomen die pijn gekregen.
ik schaamde me wel maar ja wat moet je.
ik las op internet wel dat je last kan hebben van je buik na een orgasme, maar dat het ook deze pijn kon geven wist ik niet.
'voor mij dus geen sex meer voordat de kleine er is.
nog bedankt voor de reacties!!!

groetjes angel

Hoi,

Fijn dat alles goed is!!! Schaam je maar niet. Daar is de VK voor. En die snapt ook heus wel dat je seks hebt, gezien je zwangerschap!!!!

Groetjes

Terug
Bovenaan