Zo'n pijn...

A

Anoniem

Guest
Hey girls,

Om het eventjes uit te leggen.
Ben wat onregelmatig,mijn laatste cyclus was 23 dagen en dacht vroeger de normale 28 dagen.
Nu zaterdag zou ik volgens mijn korte cyclus mijn innestelling gehad hebben moest ik bevrucht zijn natuurlijk,volgens mijn lange zou ik dan mijn eisprong gehad hebben.
Nu heb ik sindsdien zo'n last...
Echt een ongi gevoel maar echt hard,het lijkt net of mijn maandstonden elke minuut kunnen beginnen.
Heb er deze nacht bijna niet van kunnen slapen,echt zo lastig.
Is zo een zeurende pijn.
Dacht echt al twee dagen van oke ik sta op en daar zijn ze,maar nee toch niet.
Zou toch ook veel te vroeg zijn he,zelfs al heb ik deze keer ook een korte cyclus is het bijna een week te snel dus.
Weet echt niet wat dit is hoor,heeft iemand hier ervaring mee,dan hoor ik het graag,liefs orchi

mmm, het zou kunnen betekenen dat je zwanger bent! Ik wil je geen valse hoopgeven hoor, maar ik heb bij mijn zwangerschap precies hetzelfde gehad. Ik wist precies wanneer mijn eisprong was en vanaf die dag heb ik ook 'pijn' gehad. Inderdaad net alsof je ongesteld gaat worden. Omdat ik dat normaal gesproken niet voelde had ik al direct het gevoel dat het deze maand anders was en ik dus zwanger zou kunnen zijn. Toen mijn menstruatie uitbleef bleek ik inderdaad zwanger!
Ik hoop dus dat dit voor jou ook geldt! Je zult even geduld moeten hebben tot je kan testen (14 dagen na je eisprong). Veel succes, ik duim voor je!

Hoi bolle,

Bedankt voor je reactie.
Ja dat is het probleem,ik weet dus niet wanneer mijn eisprong geweest is,ofwel was deze dus afgelopen zaterdag maar als mijn cyclus weer wat korter was heb ik deze nog vroeger gehad,maar ik zal mss beste volgens mijn cyclus van 28 dagen berekenen en dan eens testen.
Hoop dat ik het zo lang nog kan uithouden:)
Maar liever zo dan te snel testen en die teleurstelling he.
Bij mijn eerste kindje was ik dus zwanger los door mijn pil dus vruchtbaar ben ik wel :)
Maar was wel een iets lichtere pil dat ik toen nam door dat ik van de andere altijd hoofdpijn had dus zal daar wel aan gelegen hebben he.
Ik hoop dat je gelijk krijgt,zou echt leuk zijn en snel want dit is mijn tweede ronde.
Liefs orchi

hoi hoi

Ik heb dat ook soms. Bij mij is het alleen zeker weten de eisprong. Ik loop dan gerust 2 dagen krom van de pijn. Echt van die scherpe steken zijn het dan! En de maand daarop is het gerust maar een klein krampje als ik mn ei heb.

Ik hoop dat het voor jou wel een innesteling was!!!

xxx
Mama van Navara

Hey,

Ja bij mij is het ondertussen nog altijd zo,is toch al van afgelopen zaterdag bezig,en word wel soms wat harder,vooral als ik rustig zit,zou echt denken dat ik elke moment ongi moet worden.
Dacht zal maar al is testen maar was negatief,zou ook niet positief kunnen geweest zijn aangezien het nog veel te vroeg is maar kon mij toch weer niet inhouden:)
Volgens mijn korte zou ik maandag ongi moeten worden en volgens de lange volgende week zaterdag,dan zal ik het weten en als ik daartegen nog geen ms heb dan ga ik nog eens testen.
Wat mij wel opviel is,ik plaste in een glas om de test te doen en er zaten allemaal kleine witte vlokjes in mijn urine,weet iemand wat dit is?
Liefs orchi

he orchi

ik herken dat ook, die witte vlokjes maar ik weet ook niet wat dat kan zijn. heb het ook pas 1 keer gezien.
kan je er niet mee helpen maar dan weet je dat je niet de enige bent.

groetjes kim

Hoi Orchideke,
Die witte vlokjes doen mij denken aan een blaasontsteking!!
Groet, MOON

Terug
Bovenaan