zo bang dat het weer mis is!!

Heey Meiden...

ik ben weer zo bang dat het weer goed mis is....ik heb nu zins vanavond een heel klein beetje roze/bruinig (heel erguhhh weining) afscheiding.... en nu ben ik zooo bang dat het morge ochtend weer helemaal mis is.....ik gebruik ustrogestan.. maar hebben jullie dit ook gehad of niet????

Xxxx Brenie

He meid,

t zegt niets, ik dacht op zondag dat ik ongi was geworden, slijmverlies met bloed erin en de rest van de dag rozig verlies...en donderdags bleek ik toch zwanger uit de bloedtest!!

Sterkte meis,

gr Yosha

ik heb nu ietsie meer bruine afscheiding... maar ook nog heel erg weinig...en heb net toch maar ff het ziekenhuis gebeld en ze zei ook tegen mij het kan ook meer zijn door die ustrogestan...( dat het vermengt zeg maar met dat witte spul wat eruit komt...Bleh)
nu heb ik ook nog een blaasontsteking..... doet ook zeer.... en ik mag morge pas testen....dus dit word echt een frustrerende dag..... Continue gefixeerd op de w.c....en kijken of het meer is geworden of niet...!!!! word langzaamer hand gek...!!!!!

XXXX En Dankje

Brenie

maar als jij morgen mag testen, kun je vandaag toch al een testje doen? Die ene dag maakte bij mij niets uit, donderdags pas bloedtest en maandags licht positieve test...

Succes!

Uhmmm Jaah... das waar.... maar ik heb ook wel is gehad dat ik smiddags laat of savond laat toch ong werd... dus ik ben zo bang als ik zo"n test koop dat het dan gelijk mis gaat...( oke ik ben echt een zeurpiet) en ik wil eigenlijk dat me vriend erbij is en die is nu onderweg uit duitsland naar huis dus die zie ik pas weer om 6 uur....balen maarja...messchien dat we vanavond snel langs de c1000 gaan want die is toch tot 10 uur open.... als ik toch niet ong ben geworden...!!!!

ik laat het je nog weten thanxxxx Yosha...

Dat Hoop ik ook....

ik heb besloten om morge ochtend als ik nog niet ong ben gelijk een test te halen....dus het is nu fff in spanning zitten.... die uurtjes kan ik dan ook nog wel wachten......

XXXX Brenie

Terug
Bovenaan