Zo bang...

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

Hier weer zo'n topic en jullie hebben er waarschijnlijk al meerder gelezen, maar moest mijn verhaal/vraag kwijt.

Ik ben v.a 5,5 week misselijk en beroerd geweest en vanaf week 8 ben ik dat niet meer!? OOk valt de moeheid best mee. Ben nu dus bang dat het misgaat of zo. Ben nu 9 weken en over 1,5 week 1ste echo. Wel heb ik nog gevoelig tepels en soms wat lichte ongi krampjes......

Wie weet dat ik me onterecht gek maak....maar heb het idee dat alleen jullie me snappen! Mijn mannetje snapt het ook wel, mijn angst, maat meer zo van...ach meis,...het zit wel goed hoor en dan krijg ik een knuffel. Heel llief, maar alleen jullie begrijpen mijn onzekerheid.

Liefs.......

Ik heb ook niet echt last van de zwangerschapskwaaltjes, ben wel misselijk en voel mijn buik veel te keer gaan maar voor de rest merk ik nog weinig.
Alleen toen ik net naar het toilet ging had ik best veel slijm en heel lichtjes bloed toen ik ging vegen. Wie weet of dit schadelijk is? Echt zit echt in de zenuwen en ben bang dat het mis gaat. Heb net wel de vk gebeld maar die zei dat het normaal was maar ook kan duiden op een mk. Wat moet ik nu ?Ben nu 8 weekjes en paar dagen

owja volgens de vk kan ik ook nog geen echo laten maken omdat ik pas 8 weken ben. Maar ik lees hier op het forum dat sommige vrouwen rond die tijd al hun eerste echo hebben gekregen. Ik wil meer zekerheid weten.

he meis, zo als ik vaker hoor, is dat als je heel erg kramp in je buik heb en helder rood bloed verlies dat het dan mis gaat, beetje bruin rood heb ik ook nu das beetje oud bloed,

qwa echo hoor ik vaak dat iedreen bij week 10 pas een eerste echo krijgen,ik zelf ben ik nu 7 weken en 3 dagen en heb nu al 2 keer een echo gehad wel namelijk 1 van de verloskundige en 1 van de gyn, bij de verloskundige kon ze niet veel zien om dat het te ver lag, bij de gyn zag je het inwendig wel en heb daar ook ee foto van met een video bandje met het kloppens hartje, dus vind het best wel raar

veel s6 verders greetz suzette

Hey meiden,
Dat je met 8weken nog geen echo kunt laten maken is niet waar. Ikzelf heb met 8weken een inwendige echo gehad om te bepalen hoever ik was en met 11 weken weer om te zien of het goed groeide en ze de datum goed berekend hadden. Verder verschilt ieder lichaam. Ik heb bijna nergens last van gehad dus denk niet meteen dat het fout gaat lopen, geniet er liever van dat je een dag nergens last van hebt. Iedere vrouw maakt zich wel eens ongerust tijdens de zwangerschap. Ikzelf heb dat als ik de kleine eventjes niet heb gevoeld, maar zodra ik het weer voel ben ik weer ontspannen. Als je vaak last hebt van bloedverlies dan zou ik toch even contact opnemen met de vk, en als ze het afwijzen blijf dan aandringen. Ze horen je gerust te stellen en je niet nog meer buikpijn te bezorgen.
Probeer echt te genieten  van je zwangerschap voor je het weet is het zover!

Liefs Tineke

dank jullie wel voor jullie reactie. Ik wacht vandaag gewoon nog even af en als ik morgen nog steeds last heb ga ik de dokter en vk bellen en zal gewoon aandringen dat ik een controle wil hebben. Ik heb gelukkig niet zo veel last van kramp en veel bloed wel voelt mijn buik erg warm van binnen en borrelt het een beetje. Ik wacht gewoon af. Hoop op het beste, ben in iedergeval blij dat ik volledige steun heb van mijn vriend en onze beide ouders.

hoi meiden,
het is idd niet waar dat dat niet zou kunnen want bij bij hebben ze een echo gemaakt toen ik 6wk zwanger was ook om het vast te stellen dat ik dus zwanger was en ze hebben bij 8wk me een vaste uitreken datum gegeven en bij de 6wk echo een vermoedelijke uitreken datum dus het kan wel degelijk!! als jullie zekerheid willen hebben dan zou ik er idd op gaan staan dat je dat wil want nu maken ze je nog onzekerder dan je al bent en dat is echt onnodig.. oke ze kunnen je mss niet altijd andwoord geven waar het precies vandaan komt(zo als bij mij) maar ze kunnen je wel zeggen of het bij de vrucht weg komt of niet en laat je niet van het kasje naar de muur stuuren wand dat is echt onzin..

sterkt en succes

veel liefs samantha..

Hoi hoi,

Bedankt voor jullie racties. Lief! Heeft me ook wel weer gerustgesteld.

Saar ik hoop dat het meevalt bij je en dat het er nou eenmaal bij hoort. Maar ga maar wel langs de vk als je het niet vertrouwd!

Iedereen fijne zwangerschap!

Liefs......................

Terug
Bovenaan