zo ben ook weer van de partij!

Hey iedereen,

Hoe gaat het? Het schiet nu lekker op he??? Ik kan eindelijk weer es wat schrijven! Druk druk druk....Nou hier gaat het goed, beeb is gedraaid!! Echt super had het niet meer verwacht en was mij ook al aan het voorbereiden op een 2e keizersnede! Maar de gyn zei dat ik het op de natuurlijke manier mag gaan proberen!! Dus.....Verder is alles wel op orde nog een paar dingetjes regelen, zoals klossen halen, zeiltje op bed, voorraadkast vullen en dan is het klaar! Manlief is de tuin lekker aan het doen en ik hoef nog maar 2 dagen te werken! Deze vrijdag en volgende vrijdag! Nou meiden, hoop dat het met jullie ook goed gaat! Ik hoor het wel....

xxxx

Hoi,

Klinkt allemaal goed bij je, de zon laat zich ook weer van z`n beste kant zien (altans hier in het westen van het land) dus geniet er lekker van.
Die 2 dagen werken moeten vast ook nog wel lukken.

Geniet ervan.

Groetjes Mirella

Hoi hoi,

welkom terug.
Heb je het nu wel wat minder druk?
Wat heerlijk dat de kleine gedraaid is, kun je het in ieder geval op de natuulijke manier proberen. Een tweede keizersnede lijkt me niet niets.

Je hebt bijna al alles geregeld! Heerlijk hoor. Hier moet nog het 1 en ander gedaan worden, dus die kleine moet nog een paar weekjes blijven zitten.

En bijna zwangerschapsverlof.  Daar zul je wel erg naar uit kijken.  Geniet nog maar even van je buik en je rust, want voor je het weet is de baby er.

Liefs,

Terug
Bovenaan