zo beroerd maar test negatief?

Hallo allemaal,

Ik snap er geen bal meer van. Wat kunnen die hormonen van ons toch flink tekeer gaan.
Vandaag was ik op mijn werk en ik was toch beroerd joh. Zei tegen mij collega ga zo gauw naar huis en na bed denk dat het niet gaat.
En ja hoor was nog niet thuis of daar kwam het er uit.( is misschien wat onsmakelijk maar sorry!!)
Ben bij mijn vorige zw.s nooit zo beroerd geweest. dus snap er geen snars meer van.
Nu een week overtijd durf nog niet weer te testen want heb net 2dgn geleden getest.
Maar ben er wel voor in want die onzekerheid nekt me wel meiden.
Dus denk dat ik morgen maar weer een test ga halen.
Zo dat lucht weer ff op. wat fijn dat je toch hier je ei zo af en toe kwijt kunt.
Anderen zeggen wel van je moet er niet zo mee bezig zijn maar dat doe je denk ik toch onbewust. Je verlangen is zo groot.

groetjes astrid

Hi Astrid,

Hou nog ff vol tot morgen anders spek je die kas van die zwangerschapstesten helemaal zo, haha. Moet ik zeggen, ik kocht die tests per drie stuks.

Lekker makkelijk kletsen dat je er niet te veel mee bezig moet zijn, onderbewust lukt je dat toch niet. Wie weet krijg je goed nieuws, ik gun het je in ieder geval van harte, maar hou er voor jezelf echt rekening mee dat dat nog niet zo hoeft te zijn!

Succes morgen en hou me/ons op de hoogte!

Groetjes,
Daantje

Terug
Bovenaan