zo beu

hallo allemaal

ik wil effe mijn ei kwijt

ben nu 38+1 zwanger van de tweede en ben het helemaal zat.
zwanger zijn vind ik leuk wat bewegen betreft en controles enzo maar ik heb al vanaf de 16 weken enorm veel klachten zoals bekken pijn liespijn/heup en rugpijn waardoor ik zo goed als niks kan en mag doen.
wat niet mee valt met een dochtertje van 2 jaar en 8 maanden.
vorige week bij vk geweest en het een en ander besproken.
ze willen mij eventueel strippen wanneer geen idee ze vonden het nu nog te vroeg.
ik moet woensdag weer terug komen.
we zijn het wel eens dat ze mij in ieder geval niet langer laten lopen dan 40 weken.
mocht ik niet vanuit mijn eigen aan de gang gaan dan word ik waarschijnlijk ingeleid maar ik ga er tot nu toe van uit dat het niet nodig zal zijn.
de vk zei ook dat het niet mee zal vallen als ik al zo ontzettend moe ben om dan de bevalling nog te moeten doen maar ja zal niet anders gaan wel?

het is een heel verhaal maar ik wou het even kwijt ik zal blij zijn als ik de kleine dadelijk gewoon vast kan houden

groetjes josje
 
Hier een nagenoeg zelfde verhaal, ik ben 38+3 vandaag. Bij mij helpt paracetamol enigszins tegen de pijn. Mag 3x1000 op een dag. Ben er geen voorstander van, maar was echt aan het eind van mijn latijn. En tegen mij zeiden ze ook dat het niet goed is als ik al zo moe ben terwijl de bevalling nog moet komen. Nu vannacht voor het eerst weer een beetje fatsoenlijk geslapen, maar 2 keer eruit ipv 5 keer en ik heb geen uren wakker gelegen zoals daarvoor.
Het is voor mij mijn eerste kindje, lijkt me helemaal lastig om met al die pijn om te gaan als je al een kleintje rond hebt lopen. Ik hoop dat de kleine zich snel aankondigd voor je. Succes met de laatste loodjes!
 
ingeleid worden is ook geen pretje. Dat had ik namelijk bij mij eerste bevalling. Weeen zijn niet op te vangen. En ze komen wel om de minuut en als je ontsluiting dan ook nog is niet wil doorzetten dan duurt het best lang. Mocht ik dit keer weer ingeleid moeten worden dan denk ik er zelf over om een ruggeprik te nemen.
 
Terug
Bovenaan