Zo bijzonder!

Sinds een week voel ik ons baby'tje af en toe ook met mn hand op mn buik, zo leuk! En als klap op de vuurpijl voelde mn man gister ook even en jawel, hij werd getrakteerd op een schopje. Zoooo bijzonder weer!

Leuk joh! En wat bijzonder dat jouw man het ook al voelde. Fijn lijkt me dat als je een teken van leven krijgt van beeb. Bij mij borrelt het alleen maar in mijn buik.

Geniet er van!!!

Wat gaaf meid! Ik ben een beetje jaloers hoor...... voel eerlijk gezegd nog niet veel en dan heb ik er notabene 2. Mijn man legde gister zijn hand op m'n buik en toen voelde ik wel 2 plopjes....maar ik zou het nu wel heel erg leuk vinden als ik ze zou gaan voelen, maakt het ook weer echter.

Geniet ervan en heel bijzonder dat je man de kleine uk ook voelde :)

Liefs Lynn.

Wat leuk dat je man het ook al heeft geweld. Dat was bij mijn eerste ook. Nu ben ik al bijna drie weken verder dan toen en ik mag blij zijn als ineen paar seconde op een dag iets voel schuiven.

Geniet er maar van. Ik kan me goed voorstellen dat het een zeer bijzonder gevoel geeft.

wat heerlijk meid!! ik voel nog niks met mn hand op de buik, wel van binnen wat plopjes maar nog niet heel intens, hopelijk komt het snel hihi. geniet ervan!

xxx

Terug
Bovenaan