Op woensdag 1 december kon ons geluk niet op; we hadden een positieve test. In de dagen daarna groeide langzaam het besef. De zwangerschapskwalen kwamen sneller om de hoek kijken. Helaas kreeg ik gisteren ineens ernstig bloedverlies. Ik was precies 6 weken zwanger. Snel naar het ziekenhuis, waar we niet veel wijzer werden; het kon voor 50% goed gaan, het kon ook fout gaan. Vandaag kreeg ik meer krampen en vanavond verloor ik mijn vruchtje.
Twee weken dolgelukkig, nu verdrietiger dan ooit. Helaas kom ik me dus weer bij jullie aansluiten. Woensdag moet ik weer een echo laten maken om te kijken of alles weg is. Manlief en ik gaan denk ik even rustig de kerstdagen en nieuwjaar afwachten en dan maar weer ertegenaan. Tenslotte zitten we nu nog steeds binnen het halfjaar na de HSG. Maar jullie zullen me hier weer meer gaan zien.
Nou, dat wou ik even delen.
Zucht. Het is ons gewoon niet gegund.
Twee weken dolgelukkig, nu verdrietiger dan ooit. Helaas kom ik me dus weer bij jullie aansluiten. Woensdag moet ik weer een echo laten maken om te kijken of alles weg is. Manlief en ik gaan denk ik even rustig de kerstdagen en nieuwjaar afwachten en dan maar weer ertegenaan. Tenslotte zitten we nu nog steeds binnen het halfjaar na de HSG. Maar jullie zullen me hier weer meer gaan zien.
Nou, dat wou ik even delen.
Zucht. Het is ons gewoon niet gegund.