Zo blij, geen helm....

Hee meiden,

We zijn zo blij voor ons lieve mannetje!! Dean hoeft geen helmpje!! We zijn vanmiddag weer met hem naar het Sophia kinderziekenhuis geweest (opa en kma hebben op Jack gepast) en de arts vond het helemaal geen twijfelgeval meer, alles was gewoon goed!

Mijn man en ik hadden de afgelopen weken goed alle voor en nadelen met elkaar doorgesproken en waren al tot de conclusie gekomen dat het al zoveel beter met hem gaat dat wij eigenlijk al meer naar 'nee' neigden. Vond het zo sneu voor het mannetje om de zomer in te gaan met zo'n warme helm. Uiteraard kwam er veel meer bij kijken maar de arts heeft gelukkig de beslissing al voor ons gemaakt.

We gaan gewoon door met wekelijks of elke 2 weken fysio en dan zal het nog meer verbeteren. Ben zo trots op Dean.

Liefs Lynn.
 
wat goed! super! snap dat je erg blij bent en zeker omdat het geen twijfelgeval is! anders zit je later misschien toch te denken: hadden we het toch wel moeten doen?! en idd heerlijk met de zomer in het vooruitzicht!
 
fijn ! Blij voor ze en jullie natuurlijk . Super goed gedaan . Waarom naar de fysio ??
Tegen mij is gezegd dat dat niet nodig is ?
 
@hmnis

Fysio hoeft niet?
Logan had juist fysio vanwege zijn voorkeurshouding. Ze doen dan oefeningen zodat ze steeds makkelijker de andere kant op gaan kijken/liggen.
Op die manier kunnen ze al een groot gedeelte van de afvlakking tegen gaan.
 
ja maar hij kijkt allebei de kanten goed is aangegeven en dat vindt ik ook . Het zou dus fijn zijn als hij nu alleen op de buik ligt en dus niet meer op rug . Hij draait nu veel op buik maar soms vindt hij het moeilijk om zelf terug opde rug te gaan.
Dus daar ben ik nu mee met hem aan het oefenen .


Dus vandaar dat ze zei geen fysio kan niets meer voor hem doen. Dan wat we hier al doen .
Geen voorkeurshouding meer .
 
Terug
Bovenaan