zo blij! (hartje gehoord!!!!)

Helemaal opgelucht hier.... we mochten vandaag tussendoor voor een controle komen om het hartje te komen luisteren, puur ter geruststelling (na mk in januari).
En al kon ik me op basis van mijn groeiende buik en vermoeden van afentoe beweging echt niet voorstellen dat we het niet zouden horen... heb toch de hele dag in de rats gezeten hoor.

Maar vrijwel direct de doptone erop en tadaaaa daar ging een klein hartje heel erg tekeer. Wat ging er toen een opluchting door me heen zeg. Het doet het echt nog steeds, nu mag echt 'de hele wereld' het weten (toch 'stom' dat een eerdere mk voor een soort gereserveerdheid zorgt).

groetjes,
Marije (13 weken en 5 dagen)

Hoi Marije,

Wat een heerlijkheid he. Ik snap dat je opgelucht bent meid. Dat zal ik vrijdag ook wel weer hebben na de echo. Wat een slopende dag tot HET moment dan he.

Geniet er maar van hoor, al dat leven in je buik.

Groetjes Petra

Gefeliciteerd! Dat moet een heerlijk gevoel voor je zijn. Ik begrijp je onzekerheid heel goed hoor. Als je dat eenmaal hebt, blijft volgens mij de behoefte aan bevestiging, keer op keer. Maar de vreugde die na de stress komt is natuurlijk fantastisch. Geniet ervan!

Groetjes,
Willemijn.

hoi Marije,

Ik herken het helemaal! Na een miskraam bij 12 weken de vorige zwangerschap konden ze twee weken geleden geen hartje vinden. Het was nog vroeg zeiden ze, dus ik moest me geen zorgen maken. Je begrijpt: ik zat behoorlijk in de rats!
Gelukkig heb ook ik gisteren het hartje gehoord: hoera!
Ik begrijp dus hoe blij je bent!
Ook hier mag iedereen het nu weten (want ook ik was wat gereserveerd, ik denk ook uit zelfbescherming).
Geniet lekker!

Erica

Jeeuhhh super fijn zeg!!!!
Ook jij weer op naar de volgende afspraak!

ik ben trouwens wel blij dat als ze het hartje bij ons niet horen ze daar zelf gelijk een echo maken!!! brr ik zou niet 2 weken kunnen wachten!

Hier geen VK met echo apparatuur... dus als ze niks hadden gehoord.... hadden we op het zhuis moeten wachten tot we daar terecht zouden kunnen.
Maar met 13 weken en 5 dagen 'moeten' ze eigenlijk wel wat horen of je baarmoeder moet al naar achteren liggen, dat had ik dan echter al wel moeten weten van vorige zw.schappen.

Maar dat geluid van het hartje.... is elke keer weer zo speciaal en net zo bijzonder als je kindje zien vind ik. En dan straks beweging gaan voelen... kan niet wachten!!!!

groetjes,
Marije

Terug
Bovenaan