Zo blij!!!heel dubbel!Weer terug!

A

Anoniem

Guest
Vorige week heb ik voor de 2de keer een miskraam gehad, het was echt heel erg pijnlijk.Mijn man wilde ermee stoppen, hij kon niet tegen het verdriet van mij, maar ondanks dat ik verdriet had, wile ik het toch nog wel proberen,..wat krijg je dan??EEN GROOT PROBLEEM!!!!Hij wilde niet meer ik wel!na uren lang gepraat waren we eruit gekomen dat we 2 a 3 maanden de rust zouden nemen en daarna verder zouden kijken,omdat hij eerst wilde dat mn lichaam tot rust zou komen,...je gaat van alles in je hoofd halen, komt het door het spiraaltje, komt het omdat ik de afgelopen paar jaar een beetje met mn lichaam had geknoeit om dun te blijven,.....alles komt omhoog!Hij was ervan overtuigd dat het waarschijnlijk door het spiraaltje zou komen, ik heb hem eruit laten halen en de maand later was ik zwanger wat een paar dagen heeft geduurd, een maand later was ik weer zwanger!Dus aan mijn vruchtbaarheid kon het niet liggen...We hebben immer 3 kinderen, die ik zonder problemen op de wereld hebt gezet!
Vanochtend belde de verloskundige me op om de bloeduitslagen door te geven,...mijn hcg was nog maar 4, dus en ik had ondertussen een test gedaan,...NIET ZWANGER,...ook weer heel pijnlijk om te zien,...maar goed.
Ik vertelde het verhaal over het feit dat je heel erg aan je lichaam gaat twijfelen en vroeg of het nodig was om 2 maanden te rusten.
Totaal onnodig zei ze,...ja misschien psychisch,...maar na een miskraam is je lichaam na het herstellen, gewoon weer klaar om weer zwanger te raken.De 2 miskramen waren gewoon ja ff hard gezegd, en bij heel veel vrouwen gebeurd het, alleen nu zat ik bij 'die heel veel vrouwen!!!!Nogmaals zei ze, rust nemen moet je alleen nemen, als je er psychisch niet meer tegen kan, maar lichaamlij, zou je gewoon weer verder gaan.....
CONCLUSIE: Heel het verhaal verteld,..enenenene,..........We gaan er weer voor, geen wachttijd, gewoon er weer voor gaan, als het raak is,....het voor iedereen stil houden en ook alles laten zoals we hebben verteld,...( hebben gezegd dat we er een paar maanden mee stoppen)...Pas bij de eerste echo wat vertellen en het gewoon voor ons en hier op het forum houden!!!!
Ik kan wel een gat in de lucht springen, vorige week leek het erop dat alles in duigen viel, nu toch nog een klein beetje zonneschijn en dan maar hopen dat het voor de 3de keer toch goed gaat, anders krijg je weer dat dillema,...zouden we nog,......
Maar goed we leven nu, en nu ben ik blij!!!Denk dat ik straks toch nog ff mn charretels uit de kast gaat halen, want als we er toch voor gaan,...hahahahaha!!!!(bedoel hallo heb ook mn gevoelens, die weken dat ik voor de 2de keer zwangerw as, hebben we het niet meer gedaan, omdt ik bang was,...dus nu ff gaan genieten( sorry voor de details, ben zo enthousiast hihihihi!!!!

DUS IK BEN WEER TERUG!!!!
Hopelijk voor iedereen dat die ook heel snel zwanger zijn en hopelijk kunenn we veel delen en samen gaan wachten!!!!!!!!
Heel veel liefs kus Nancy

Lieve Nance,

Schat, wat ben ik blij te lezen dat jullie er toch weer voor gaan en dat je het ook fysiek en mentaal aan kan! Je bent een super kanjer, maar dat wist je al.
Ik hoop echt voor je dat je gauw in verwachting mag zijn en dat je kan gaan genieten van een mooie en gezonde zwangerschap! Het is je zooooo gegund.
Voor nu: haal je 'speeltjes' maar uit de kast want genieten van elkaar is ook heel belangrijk! :)

Lieverd, geniet ervan! Liefs Lynn.

Wow wat een verhaal. Maar goed dat je weer helemaal positief terug bent!

En ja, sommige vrouwen hebben die miskramen op de een of andere manier een soort van nodig. Begrijp me niet verkeerd.

Maar oefening baart kunst. En als het afkomt dan was het niet perfect! En misschien wel iets dramatisch mis.

Veel plezier met klussen en ik hoop gauw een zwanger te mogen lezen achter jouw naam. Ik duim voor je dat de volgende keer gewoon goed raak is!

Meid, ik ben net als lynn heel blij dat jullie er toch weer voor gaan en ga duimen dat je snel weer bij 'ons' terug bent op het andere forum

Liefs cloewja (nov. Mama)

Lieve nancy.

Welkom terug, ook al was het niet de bedoeling. Ik heb respect voor je dat je er weer tegenaan gaat.

Veel klusplezier en tot spreeks!

Liefss

Meid welkom terug, fijn dat je man toch ook nog wil. Met het verliezen van een kindje verdwijnt je wens niet mee, dus hoppa , aan de bak maar weer :)
Zorg wel goed voor jezelf!!

Liefs Mamamijn

Welkom terug meid! Wat geweldig dat je er weer bent! Ik ga duimen dat je snel weer zwanger mag zijn!

Liefs Rianne

Dank je wel meiden, en nou maar hopen dat we strax weer allemaal zwanger zijn:):)Dikke kus,...heb in iederegeval heel veel zin om weer lekker te kletsen en te klagen,hahahaha!!!Dikke kus Nance

Terug
Bovenaan