Zo blij met mijn nieuwe mamafiets!

A

Anoniem

Guest
Aangezien jullie me mede hebben geadviseerd over welke mamafiets ik het beste kon kopen laat ik ook even weten hoe hij bevalt. Nou echt SUPER dus! Ik heb uiteindelijk de Gazelle Bloom gekocht en heb daar totaal geen spijt van. Ik heb staan twijfelen tussen de mambo deluxe of de gazelle bloom. De Gazelle wint het voor mij zowiezo op uiterlijk want die is echt supersportief en mooi om te zien tov de mambo maar dan is het nog maar afwachten hoe het fietst natuurlijk. Ik hoef helemaal niet zwaar te trappen en stap heel makkelijk op. Ik ben dus blij met mijn verjaardagscadeautje! En oja....ik heb hem online gekocht en ben hem toen met mijn leaseauto wezen halen (geen verzendkosten en dus ook geen benzinekosten) en dat scheelde me 200,- t.o.v. een normale fietsenwinkel. Het is een hele nette winkel en de fiets werd afgemonteerd en op mijn lengte afgesteld geleverd. Mocht er dus nog iemand een mamafiets zoeken en niet de hoofdprijs willen betalen.... fietsenwinkel.nl (nee geen aandelen of familie). Ik betaalde voor de Bloom geen 899,- maar 699,-

gr.Ing

Fijn dat je nieuwe fiets je zo goed bevalt. Ik heb hem ook zien staan en hij is heel cool!

Wat een superfijne fiets is het he? Ik heb hem zelf ook sinds een paar maanden en vindt hem echt heel fijn.
Ik heb hem gekocht met het fietsplan van mijn werk dus uiteindelijk kost hij mij niks. Ook niet verkeerd, haha!

Helaas kwam ik door mijn lease-auto niet in aanmerking voor het fietsplan. Ik kan niet hard maken dat ik op de fiets naar mijn werk ga..... JAMMER!!

gr.Ing

Hey Ing,

Gaaf issie he, ik heb hem ook.
Vind hem er al helemaal gaaf uitzien

Groetjes Janneke

Hij is helemaal leuk en wens je er veel fietsplezier mee!!!!!!!

X Saskia

Terug
Bovenaan