zo blij met mijn ouders...

A

Anoniem

Guest
We waren vanmiddag even naar mijn ouders geweest om even te vertellen hoe ons weekendje was geweest. Nou hebben we het heel leuk gehad alleen heeft onze zwager ons weekendje een beetje verpest (staat bij de topic "we zijn er weer") en mijn schoonmoeder (die dit cadeau voor haar 65 verjaardag had gekregen) was hier best wel een beetje verdrietig over.

Nou gaan we in december met mijn ouders en mijn broer een weekendje weg we hebben een 8 persoonshuisje maar zijn met zeven man. Nou belde mijn vader net op dat hij mijn schoonmoeder heeft uitgenodigd om mee te gaan in december. Ze vonden het zo sneu dat dit weekend niet helemaal geweldig is geweest.

PAP EN MAM JULLIE ZIJN GEWELDIG

Liefs sandra

Dat vind ik nou heel lief van je ouders.

EEN HELE DIKKE PLUIM !!

groetjes Jolanda

Nou dat vind ik dus ook echt helemaal lief!! Had net de foto's al bekeken en inderdaad gelezen dat de vriend van je schoonzus een L*L is. Wat was er gebeurd dan? Of wil je het liever niet vertellen??

Liefs Kirsten mv Tyche en idd groot applaus voor je pa en ma!

Las net dat je in je andere bericht al had geschreven waarom het een zak is. (zak mag toch he? Is een gewoon woord)... maar bah! Wat een eikel inderdaad zeg. En dat je schoonzusje niet voor reden vatbaar is... Pff balen!
(weet verder niet wat ik ervan moet zeggen)

Fijn he een goede band met je ouders. Geniet ervan en geef ze van mij een dikke knuffel zo'n actie is goud waard

Liefs Nanda

JOEPIE!!!! Lang leve de ouders!!!!! Wat een lieverds zijn het zeg, die ouders van jou!

-X- Marieke

PS:   ook joepie voor mijn schoonouders een beetje dan!! Zijn ook lieverds...
              Gelukkig zijn ze er wel!

Wat lief, echt geweldig! Geniet maar lekker van zulke kanjers!!

Ik ga zometeen ook nog even een topic openen, waar ouders in het zonnetje worden gezet!

Liefs
Susan

Terug
Bovenaan