zo blij

ik was gistere bij de gyn om te kijken met de echo hoeveel eitjes er waren,ja en wat denk ik had er dit keer 3 zitten 2 meer als de vorige keer.dus zaterdagavond mogen we weer gaan prikken en dan maandag om9.30 weer insemineren,dit wordt de tweede iui en hopen zo dat het goed afloopt dit keer en dat 20 augustus en wonderdag mag wezen dan is ook me mannetje jarig dus we hopen op een mooi verjaardagskado.nou een dikke knuf weer van pepe en nu afwachten maar weer

hoi pepe..

meid ik ga zo hard voor je duimen,ik ken je nog van het andere forum,ik ben hier heen verhuisd,ik was 2 maanden geleden zwanger maar helaas een miskraam.

heel veel sucses   toi toi toi.

gr maantje

he pp,

Spannend, spannend, spannend!! en ik ga heel heel heel hard voor je duimen!!
Ik hoop dat je ons snel goed nieuws mag geven over dat wondertje!!!
Houd je taai tijdens het wachten!!
knuffel van kreeftje

Wow, wat veel eitjes! Wat enorm goed! Dat maakt de slagingskans al weer een stukkie groter. echt fijn voor jullie! Zet m op nu, ik geef je wat positieve energie en hoop dat je de aankomende wachtweken goed door   zult komen. lekker genieten en het allemaal op je af laten komen. Ook ik zal flink duimen tot dat mijn eelt weer zichtbaar is!

dikke kus,
Sjan

Spannend hoor!! jeetje 3 eitjes....dat maakt de kansen inderdaad weer een stukkie groter!! Succes in de wachtweken en ook ik zal heel hard voor je duimen!

Knuffel Katie

PP,

ik kwam weer even kijken hoe het er voor stond bij je, en nu lees ik dat je vandaag al weer mag komen. Nou meid ik wens jullie heel veel succes.

Ik duim me helemaal gek.

Miep
die nu een beetje misselijk is

Terug
Bovenaan