zo blij!

Yoëll slaapt al ruim 2 weken door van 19.30 uur tot een uurtje of 7 's ochtends

WOW wat voelt dat lekker als je 's morgens je ogen open doet

Heb gewoon weer giga energie

Zo dat was het weer hahaha

Oh, wat moet dat een lekker gevoel zijn 's morgens!!!
Lekker joh, lijkt me ook erg fijn voor je mannetje, merk je verschil aan hem, actiever? (maar dat was 'ie volgens mij toch al!)
Linde is altijd een voorbeeld slapertje geweest tot een uurtje of 7:00 maar is de afgelopen 2-3 weken aan het spoken, minimaal een x per nacht wakker en dan niet willen slapen tot er een flesje drinken inzit!!?? word er gek van!!!
Maar vanmorgen ontdekte ik een nieuwe hoektand dus we houden het daar maar op!
Nou meid, geniet van je nachtrust en van alle energie overdag.
Mocht je nou teveel hebben, ik heb nog wel wat te klussen hoor!!! hahahahahaha.....

groetjes Daniëlle.

Haha klussen zat hier, maar als ze op zijn hoor je me

Yoëll is juist rustiger geworden, hij kon altijd heel snel gefrustreerd raken als hem iets niet meteen lukte. Nu heeft hij meer geduld en houdt ook langer zijn aandacht bij 1 ding vast.

Tja oren lijken niet zo belangrijk, maar ze kunnen een hoop ellende veroorzaken. We houden ze wel goed in de gaten, kijken ze na op oorsmeer en roodheid en een paar keer in de week even voelen (zoals bij de osteopaat geleerd) achter zijn oorschelpen aan zn schedel.

Wat ik dan graag wil weten.....wat was uiteindelijk het geheim.....want wil je mij dat dan ook vertellen
Chris slaapt niet voor 21:30 uur....en is dan 's nachts panisch wakker twee keer...gillen.......dus goede tips zijn welkom!

Maar voor jou HEERLIJK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
lijkt mij weer geweldig goede nachten....

groetjes Pascal

Yoëll heeft een aantal keer oorontsteking gehad. Hierdoor was het stukje schedel waar zijn oorschelp aan vast zit, vast gaan zitten, voelde hard.
Dat hoort dus flexibel te zijn, net als alle overige delen waar de schedel bij jonge kids uit bestaat.
Omdat het stug was en 'vast' zat was de afvoer van het vocht in zijn oor door de buis van eustachius belemerd.
De buis van eustachius  is bij een volwassene wat glooiend en bij een kind heeft het wat meer bochtjes, omdat het allemaal nog moet groeien. Doordat het dus vast zat, kn het vocht niet goed weg en bleef dus een soort van zitten in die bochtjes.
Als hij dus naar bed ging had hij nog geen last, maar na een aantal uurtjes geeft dat vocht een bepaalde druk in het oor wat gigantisch zeer doet.
Yoëll heeft dus ook een periode gehad dat hij niet in bed wilde, wij denken nog steeds dat hij gewoon die angst had weer pijnte krijgen 's nachts.

Hij is een aantal keer behandeld door de osteopaat, hij masseerde het stukje schedel achter zijn oren. Omdat Yoëll zo lekker meewerkte bij de osteopaat (NOT) heeft hij mij laten zien en voelen wat hij deed, zodat ik thuis ok elke dag even kon masseren.
Na een week of vier was zijn schedel weer flexibel.
De nachten erna kwam hij ook nog uit bed, maar geen gegil en over de rooie acties meer. Het was een gewenning geworden dat als hij wakker werd tussenin mocht komen. Als we hem tussenin namen was hij ook meteen weer in slaap terwijl hij daarvoor altijd een anderhalf uur bezig was met draaien en woelen en jammeren voor hij sliep.
Wij hebben dus een paar heftige nachten ondergaan, door hem steeds terug te leggen en bij hem te blijven in zijn kamer. Na een aantal nachten kwam hij 's nachts eruit, maar zodra we bij hem stonden ging hij weer in bed.
En nu dus helemaal niets meer 's nachts.

Ik zou eens bellen met een osteopaat (wel met specializatie in kids) en je verhaal voorleggen. Vaak is het een lichamelijk probleem wat gemakkelijk op te lossen is en je helpt bij nachtrust wat zoooooooo belangrijk is.
De osteopaat waar wij zijn geweest vertelde dat er al heel veel kids Yoëll voorgegaan zijn. Niet alleen met oortjes, maar ook vast zittende wervels waar je niet bij stil staat

Terug
Bovenaan