Zo blij ...

Ha meiden,

Op fb heb ik het al met een aantal kunnen delen ;)
Ik ben zo blij met onze nieuwe aankopen hihi..

Een nieuw bed, kast en nachtkastje voor Rens en ook voor een dubbele kinderwagen zijn we geslaagd. Nu moeten we een tijdje wachten augustus komen de spullen...
Zo happy :)

Hee meid,

Ik zag het staan op fb.....helemaal leuk! Vind Rens het ook leuk/spannend? Zo tof om dat straks allemaal in elkaar te zetten!

Geniet ervan hoor. Liefs Lynn.

Leuk joh, dat je zo goed geslaagd bent.
wij hebben ook al meubeltjes besteld voor Thijs.
Die komen al shet goed is half juli.
Maar eerst moet de kamer waar hij heen gaat uitgeruimd worden. haha.

Leuk.. Wij moeten nog wat dingen gaan regelen.. Onze meiden gaan bij elkaar slapen... Is de oudste krijgt straks een groot bed.. Of hoogslaper ofzo.

Heb er nog niet zon haast mee, kamertjes. Zijn nog heel netjes... Op de meidenkamer heb ik over de hele wand een muurschildering gemaakt met rose en paarse bloemen... En op de babykamer staat een muurschildering van de 101 dalmatiërs...en alles ziet er of netjes uit... Dus daar hoeven lekker niets aan te doen....

Liefs

Hoi hoi, Wat fijn! Ben benieuwd welke dubbele kinderwagen jullie uitgezocht hebben! Wij moeten ons ook nog oriënteren. Hoe oud is Rens dadelijk als jullie kleine geboren wordt?

X

fijn he die nieuwe spulletjes! echt heerlijk om dan alles in elkaar te zetten. we hebben nu ook een kast ledikant en commode al gekocht, zo fijn als alles in elkaar staat dan wordt het heel echt hihih xxxx

Terug
Bovenaan