Zo boos! Domme ouders!

OOhhh, wat was ik zaterdag boos!
Ik was boodschappen wezen doen, kom ik bij de auto terug. Wat zie ik in de auto naast me... twee kindjes (een van een jaar of 1,5 en een van een jaar of 4), geen ouder te bekennen! In die hitte van zaterdag! Hoe kunnen ze! Die kleinste zat natuurlijk ook nog in zo'n autostoeltje, wat sowieso al een stuk warmer is!!!!!

Zaterdag is er ook al een hond overleden in een geparkeerde auto. Wat kunnen sommige mensen toch dom en nalatig zijn!

Ben er even bij gebleven. Gelukkig stonden er nog wel 2 raampjes half open, maar volgens mij was het stikheet in die auto. De oudste heb ik nog even aan de praat gehouden en toen kwam mams eraan... Nou ben ik normaal niet iemand die zich snel met andermans zaken bemoeid, maar ik ben me toch uit mijn slof gegaan!!!! Hoe kan ze zo dom zijn!
2 minuten later komt doodleuk vader aansloffen. Ze waren even een boodschapje gaan doen (en waren volgens de oudeste even over de kermis gelopen, maar kan er niet uit opmaken of hij dat zelf graag wilde, of dat de ouders dat echt hadden gedaan)

Maar ooohh, wat was ik boos. Stond al met mijn telefoon in de hand om de politie te bellen, omdat paps en mams in geen velden of wegen te bekennen waren!

Ben geloof ik nog steeds boos. Moest even mijn verhaal kwijt hoor!

Saskia
 
nou, ik kan me goed voorstellen dat je erg boos bent. En goed van je dat je bent blijven wachten joh!
Met die hitte van zaterdag je kids in de auto laten en met z'n tweeën boodschappen gaan doen.!! Echt belachelijk zeg!
Ik weet dat iedereen andere waarden en normen heeft maar dit vind ik veel te ver gaan.
Ik vind in ieder geval dat jij goed gehandeld hebt!!

liefs Daan
 
Dat begrijp je toch niet! En dat met deze hitte! Het is al te warm om gewoon buiten te staan, laat staan in een auto te zitten!!!
Sommige mensen verdienen gewoon geen kinderen!!!

Vind idd dat je goed gereageerd hebt!
Wat zeiden de ouders er eigenlijk van toen je ze erop aansprak?

Heb er verder ook geen woorden voor: zoiets doe je gewoon niet, niet met een huisdier en ZEKER niet met je kind(eren)!

Nika
 
Echt niet normaal en wat ONVERANTWOORDELIJK  van deze ouders!
Ik heb eens op Duitse tv een reportage gezien over hoe snel een auto warm wordt met normaal zomer temperatuur. Het blijkt (meen ik, kan het me niet helemaal goed herinneren) maar dat in 1 uur, de hitte in de auto al op 40 graden zit, en dat de temperatuur dus super super super snel stijgt!!!!!!
Goed dat je op ze hebt gewacht, ik zou precies hetzelfde doen hoor!
Trouwens, al zou het niet warm zijn, vind ik het onverantwoord om kinderen in de auto te laten. Ik doe het NOOIT, tenzij ik ga tanken, dan wel.

gr c.j.
 
Terug
Bovenaan