zo boos, en verdietig tegelijk!!

hoi hier weer even een berichtje van mij
vandaag te horen gekregen dat mijn nicht die al alles heeft wat haar hartje begeerd nu weer spontaan in de eerste poging zwanger is geworden, zo boos en ongeloofwaardig dat het bij hun altijd allemaal vanzelf gaat, ik lijk misschien een zeur, maar ik wacht al bijna 2 jaar op een 1ste zwangerschap. we zijn een aantal keer in het ziekenhuis geweest voor bepaalde behandelingen bij mijn vriend, een paar keer een zaad onderzoek en bij mij een echo op de 10de dag kijken of er een eitje goed groeit, en nu naar huis gestuurd voor een half jaar, weer lekker al die tijd in de wacht zitten, want ik ga er al niet eens meer vanuit dat wij ooit kinderen krijgen ook al is het zaad zo super verbeterd, ik heb nu alweer op de 17de dag ongi krampen, en weet zeker dat ik gewoon weer over 10 a 13 dagen ongi worden, ja het zal bij ons eens goed gaan!! ik ben echt boos, en vooral verdrietig dat wij zo lang moeten wachten!!!

Oh wat klinkt dat bekend zeg! Het fijne is wel dat je gevoel ergens nog wel gelijk heeft ook: het IS ook niet eerlijk. Helaas is het vervelende dat de wereld zo nou eenmaal in elkaar zit en dat je er dus niets tegen kunt doen.

Het enige dat je kunt doen is af en toe eens een flinke potje janken en daarna weer verder gaan. Ik heb zo'n dag toevallig vandaag, en het vervelende is dat als ik eenmaal begin ik niet meer op kan houden... zal mijn baas leuk vinden haha.

Kom op hè, rug recht, hoofd omhoog en niet opgeven! Ik ga proberen met je mee te doen!

X Cin

Hoi
Ook ik heb de laatste tijd het idee dat het bij anderen zomaar lukt en bij ons niet. Vind het ook moeilijk om dan enthousiast te reageren als er weer iemand in de vriendenkring en/ of collega verteld dat ze zwanger is. Ook zie je overal dikke buiken door de stad lopen en ik niet.. Wij zitten inmiddels ook al in ronde 14 en hebben besloten om na de vakantie naar de ha te gaan. De laatste maanden jank ik de spanning er maar weer uit als in weer ongi ben geworden. Dat geeft bij mij wel opluchting en porbeer daarna weer te genieten van andere dingen. Maar merk wel dat dit minder wordt. Misschien zal de vakantie mij goed doen.
Veel sterkte ermee
groetjes.

Terug
Bovenaan