zo boos geweest

Hoi allemaal,

Emma is   vanmiddag zo boos/overstuur geweest en heeft ontzettend hard gekrijst en gehuild. Daarna is ze gelukkig in slaap gevallen maar nu ze weer wakker is zie ik dat in een oogje wat adertjes gesprongen zijn. Ziet er heel zielig uit maar ze lijkt er gelukkig geen last van te hebben. Hebben jullie kindjes dit ook wel eens?

Groetjes Monique

gesprongen adertjes heeft boas nog nooit gehad,maar dat overstuur brullen en dan in slaap vallen komt de laatste dagen regelmatig voor helaas.ik vind t zooow zielig.
groetjes kari

hoi
mijn zoontje heefd het ook wel eens ik hep gister van zijn eigen sap een ijsje voor hem gemaakt en toen het op was was hij zoooo boos en ging hij ook nog gillen
ik denk dat hij nu al te verwend is wand hij gild altijd als hij zijn zin niet krijgt gr stef  

Nou geen gesprongen adertjes, maar Naomi was vanavond ook pislink zeg maar....bekaf, maar niet kunnen slapen en dus steeds harder huilen, had dit nog niet gehoord en zal morgen even kijken of het allemaal goed is met de adertjes, slaapt nu lekker gelukkig

groetjes Yvonne

Berend begint ook steeds meer zijn willetje kenbaar te maken. ik vind dat errug grappig!

Een paar gesprongen adertjes heeft hij nog niet gehad. Ik zelf wel, al vele malen, (als ik ga gillen omdat mijn ijsje op is bijvoorbeeld ). Is helemaal niet erg, gaat vanzelf over.

hihi na ik vind het stikem ook wel grapig als hij zo verwend doet
en mijn zoontje heefd het ook wel eens gehat met zijn oogje
maar ik zag er de volgende dag niets meer van gr stef

Terug
Bovenaan