zo de eerste prik is gezet

Eigenlijk moesten we vrijdag morgen, maar omdat dat voor ons bijna onmogelijk was mochten we na een telefoontje vanochtend al.
We waren er om 10 voor 8 al, en waren vlot aan de beurt..
Birgit had gister van me een spuitje gehad waar ze al haar poppen mee mocht prikken (en ons ook) ze was aardig voorbereid. De spuit ging ook mee.
Burgemeester Jorristma was er ook en die zag Birgit met haar spuit en stapte spontaan op haar af haha. Nou dat heeft waarschijnlijk geholpen, want Birgit liet geen traan! ze was helemaal trots en wij ook :)

Nu over 2 weken weer... ik hoop dat het dan ook zo makkelijk gaat!
Ze lijkt er tot nu toe geen last van te hebben, hopelijk valt t mee met stijfheid enzo!

Evelien

Ik ga morgen, Jesse laten inenten, ik ben nu al een beetje hem aan het voorbereiden.
Gister had hij nog koorts nu is hij weer helemaal fit, de boosdoener was een kies.

Kindjes kunnen wel een zwaar gevoel in de arm krijgen.

Gr Linda

Hoi, wat goed dat Birgit niet gehuild heeft! Ik ben hier ook trots op mn kleine moppie, ze heeft ook geen traan gelaten. In de auto zat ze wel een beetje te mopperen: mama, auw, prik, pijn. Maar ik had al een mooi cadeautje voor dr gekocht (beetje afleiding en wij doen niet aan Sinterklaas), een mooi schoolbord, dus toen we thuis kwamen was ze lekker aan t krijten.

Ik hoop ook dat ze verder geen last ervan krijgt.

Groetjes van Sonja

Terug
Bovenaan