Zo de eerste prik is nu echt een feit!!!!

Goedemorgen meiden,

De eerste prik is gezet!!!!
JAHOE!!!!

En....het ging goed.
Vaak zit je je van te voren druk te maken.......om niets.....blijkt later wel weer.......hahahahha

Maar ik hbe heel rustig alles klaar gelegt, alles schoongemaakt.....en toen een diepe zucht......en  oh is dit alles.......hahahahahaha

Ben best een beetje trots opmezelf......gezien ik als de dood voor spuiten ben.......dat ik dit zelf doe! Maar goed......tis ook maar een klein naaldje he......

Ik ga nu even douche.....en dan lekker even met een vriendin de stad in. Me vakantie is al weer bijna voorbij........

Liefs Flower

Hallo Meis,

Gelukkig maar dat het meeviel.
Inderdaad je maakt jezelf al snel drukker dan nodig.

Neem er gewoon de tijd voor en.....dan lukt het wel.
Dus jij gaat sóchtends prikken?
Ik denk dat ik het maar sávonds na het eten ga doen.
Dan heb ik alle tijd en kan ik in alle rust ook gewoon die naalden in mijn buikkie
gooien.

Heb gisteren het pakket binnengekregen.
Er ligt nu voor iets van € 600,00 in de koelkast ofzo.

De Puregnonnaaldjes zijn peanuts inderdaad, die zijn maar klein. Maar ik kreeg voor de Pregnyl ook 3 naalden die zo'n 3 cm zijn mee, en ...........3 naalden die wel heel heel erg groot zijn. Waarom ik twee verschillende heb weet ik niet eigenlijk............

Oh nu zit ik te denken. Misschien is dat wel om de vloeistof mee op te trekken uit het flesje.
Ik moet het allemaal nog maar eens lezen............

Nou goed fijne dag nog en nogmaals vind het helemaal goed van je dat ook JIJ t kan!

Hoop dat je niet te veel bijwerkingen krijgt van die hormonen.
Ach anders gaan we straks gewoon gezellig een potje janken samen.

Liefs,
Cynthia

Hoi

Je eerste is gezet op naar het goede doel. Ik hoop dat je je er een beetje goed bij blijf voelen. Ik moet er regelmatig om janken ben boos of sta te trillen op mijn pootjes en weet het even niet meer.
Ik weet dat de hormonen het doen maar het is voor een goed doel dus daar gaan we voor.
Ik wil jullie heel veel succes wensen met al die hormoontjes en spuitjes.

groetjes rozemarijn

Hoi,

Ben erg blij voor je  dat het weer eens reuze meevalt. Ik spuit nu zelf al een paar maanden en in het begin was ik iedere keer weer apetrots op mijzelf dat ik het toch maar weer iedere keer deed. Maar na een tijdje word ook het spuiten weer gewoon. En ook de pregnyl spuit stelt weinig voor moet ik bekennen. Ik had hierover ervaringen gelezen waardoor ik er erg tegen op zag. Maar dat is dus ook nergens voor nodig.

En Cynthia, Die grote naalden van de pregnyl gebruik je om de vloeistof met het poeder te mengen en de kleine naaldjes gebruik je daarna om het in te spuiten.

Nou wens je veel succes toe met het spuiten. Ben zelf eergister weer met een nieuwe ronde begonnen.

Groetjes Naatje

Haaa Flower,

keigoed van je, dat je het maar ff gedaan hebt! De eerste zet is een daalder waard.
Hoop dat je geen last krijgt van bijwerkingen e.d. Toi, toi, toi!

Dikke knuf Sjanneke.

Enne je mag best wel trots op jezelf zijn en niet een beetje maar een beetje boel!

Terug
Bovenaan