zo, de eerste stap is gezet...

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal

Nou ik heb vandaag de eerste stap gezet....pffff... spannend allemaal hoor.

Vanmorgen bij de dokter geweest (nu 2 jaar  kinderwens voor 2e kindje, en 1,5 jaar na miskraam  na 8 weken zwangerschap, sindsdien niets te bekennen). Ik had gelukkig al voor 2 maanden een temp.curve gemaakt en een overzichtje van de afgelopen maanden wanneer ik ongesteld was en hoeveel dagen mijn cyclus was. Hij zei dat het er wel goed uitzag, hij zei dat hij wel een ovulatie kon waarnemen, en het feit dat ik al een kind (3 jaar) heb. Hij heeft gelijk een inwendig 'onderzoek gedaan, en een kweek er uit gehaald waar ik over 10 dagen over kan bellen voor de uitslag. Ook nog iets leuks voor mijn man meegekregen . Ik mag ook gelijk een gyn. bellen om een afspraak te maken. PPfff het zal mij benieuwen allemaal.

Groetjes van Rachelathomenl
(ik zat al steeds te denken, hij zal mij toch ook niet weer naar huis sturen voor een half jaar????Maar ik heb toch wel een erg aardige dokter.)

Hoi Rachel,

Ja de eerste stap is altijd heel spannend.
Ik hoop voor je dat je snel van een tweede wonder mag gaan genieten.
Hier op dit forum kun je alle vragen stellen die je kwijt wilt, info vragen aan alle dames hier, er is altijd wel iemand die in hetzelfde schuitje zit.

Zorg dat als je vragen hebt aan je gyn of HA dat je deze gewoon stelt, geen enkele vraag is raar. Ook als je denkt dat alles te lang duurt of dat je te lang moet wachten, gewoon door"zeuren". Het is jou lichaam en daar mogen ze best wat extra's voor doen!

Veel succes en hou ons hier op de hoogte.

Groet,
Sylvia

Terug
Bovenaan