Zo de sterilisatie is een feit.

Vannochtend naar het ziekenhuis geweest voor de sterilisatie van mijn man. Het was echt een ingreep van niets, binnen een kwartier stonden we weer buiten, nu is hij natuurlijk wel heel zielig!
Wat wel vervelend is is dat bij de huisarts gezegd werd dat hij na een paar dagen (zelfs al de volgende dag) gewoon zou kunnen werken, ook in de informatiefolder stond daar niets over. En tja, dat kan als je op kantoor werkt, maar niet als je zwaar moet tillen.
De arts dacht dat woensdag zelfs nog wel te vroeg was om te werken.
Nou ja, dat zijn dan een paar dagen gezellig thuis, vind ik wel leuk. Tenzij ze vervangend werk hebben, maar dat zal wel niet.

Mijn man gaat dinsdag onder het mes. Ook bij ons zijn we er helemaal klaar mee en willen we geen gezinsuitbreiding meer. Ben wel heel benieuwd hoe het hem vergaat. Hij heeft op dit moment een liesbreuk en laat zich daar meteen aan helpen. Dit betekent dat hij een dagje in het ziekenhuis moet blijven. Dus wij staan helaas niet binnen een kwartier weer buiten. Maar als alles goed gaat mag hij 's avonds gewoon weer mee naar huis.
Tegen ons werd trouwens ook verteld dat hij weer heel snel aan het werk kan. Alleen moet hij idd oppassen met zwaar tillen. Maar laat ze het nog maar even rustig aan doen hoor. Is wel gezellig met z'n allen thuis.

Wat fijn dat het zo snel ging. Wij willen nog misschien ooit een derde, dus we beginnen er nog niet aan.
En tegen die tijd moeten we maar eens praten, want of mijn man het zou doen????

Liefs

Bij ons heeft het steriliseren van mijn man weinig meerwaarde omdat ik vanwege mijn extreme menstruatie vanaf nu de pil mag doorslikken. Ik hoef dus van de gyn geen stopweek meer in te bouwen.

Ik weet niet of ik wel thuis zou willen blijven als mijn man na zo'n behandeling thuis zou zitten. Jammer de jammer...

Wij willen nog meer kinderen dus we zijn er nog niet aan toe, maar of hij dan wel onder het mes wil...

Wat fijn dat het zo snel gaat.
Ooit zal mijn man het ook laten doen, maar als het aan mij ligt komt er ooit nog een derde. Mijn man weet dit nog niet zo zeker dus we wachten nog even.

Lotte is onze 3e en zo is het goed voor ons. Ik wil geen hormonen meer gebruiken en condooms zijn blijkbaar niet betrouwbaar genoeg (Lotte is er toch op de een of andere manier gekomen). En mijn man stelde het zelf voor. Vandaag is hij al een stuk minder zielig!

Terug
Bovenaan