Zo Dean is bij de kinderarts in maastricht geweest

A

Anoniem

Guest
Vandaag ben ik met Deantje bij de kinderarts in maastricht geweest.Per toeval kreeg ik een arts die Dean een aantal maanden geleden via de Ehbo in heerlen heeft opgenomen.Hij had dus zijn wekplek verlegd.Vandaag is zijn bloed afgenomen en had ik zelf de keuze of 1 prik in de vinger of gewoon in de ader.Mama heeft gekozen voor de ader omdat ze 4 buisjes nodig hadden en het anders gewoon veel te lang duurt.Was wel moeilijk hoor om zo een naald in een piep klein armpje te zien gaan.Maar na ca 1 minuut was het achter de rug en kreeg ik weer een mooi diploma en een auto.Verder moet mijn mama 3 dagen de poep opvangen en in de koelkast bewaren en dan maandag weer brengen.De dokter gaat mijn gegevens uit Heerlen opvragen en dan gaan ze verder beslissen wat er allemaal moet gebeuren.Ik ben erg tevreden over de gang van zaken van deze arts hij  was ook duidelijk en zei ook meteen dat hij niet op de zaken vooruit wou lopen maar dat we stap voor stap naar een diagnose gaan zoeken.Nadat hij het dossier van Heerlen heeft bestudeerd.Eindelijk een dokter waar mama een fijn gevoel bij heeft.Dat ze geen kant en klare oplossing hebben vind ik niet erg maar er word nu wel aan gewerkt.

fijn zeg dat er nu eindelijk wat gebeurd, en nu maar hopen dat er snel duidelijkheid komt.

Liefs sandra

Hopelijk krijgen jullie snel wat duidelijkheid. Heel veel succes Wendy

Succes meid!
Het is erg fijn als je een arts hebt die je vertrouwt, super voor jullie!
Ik heb ff gemist wat er aan de hand is (zit toch niet vaak genoeg op het forum), maar hoop dat er een bevredigende oplossing gevonden gaat worden!

Liefs Jenneke mv Ivar

Nou dat klinkt al een stuk beter, lijkt me ook zo'n hoop schelen als je in ieder geval het gevoel hebt dat je een dokter hebt gevonden die met je meedenk in plaats van een waar je maar de hele tijd achteraan moet rennen. Nu nog ff de diagnose afwachten en dan kan je tenminste met iets concreets aan de slag....dat vage gedoe raak je alleen maar uitgeput van.
Succes meid.

Ajuus, ilja

Fijn dat je eindelijk serieus genomen wordt. Hopelijk weet je snel meer!
Groetjes mv Thom

Dat zal wel een heel fijn gevoel geven.
Hopen dat er nu iets concreets gedaan kan worden.
Groetjes Tanja

Lekker hoor, broodje poep in de koelkast! Ben er dol op!
Anywayzzzzzzz, hopelijk snel duidelijkheid! Sterkte ermee!
Liefs Nelleke

Terug
Bovenaan