hallo meiden
ik wil me eerts even voorstellen
ik ben mariella en woon in amsterdam
ben 25 en ben mama van kaya( 26-07-2005) en mama van jayla zei is dysmatuur geboren op 22 -02-07
ik lees altijd met jullie mee en op het maart forum las ik ook altijd mee
alleen heb ik vanavond zo slecht nieuws gekregen moet het effe van mij afschrijven hoop dat julli het niet erg vinden
maar vanavond was ons maandelijkse avond je stappen met vriendinnen
dus wij zitten gezellig met al mij vriendinnen aan een tatfeltje in een cafe was best gezellig maar we misten twe vriendinnen nou weten we dat een 7 en halve maand zwanger is en de ander heeft wat relatie problemen
dus wij dachten die zijn er niet
nou kwam onze vriendinm binnen met relatie problemen
helemaal huilen en vertelde ons dat onze vriendin die zwanger is net haar kindje heeft verloren de baby was overleden in haar buik doordat er een knoop in de navel streng zat ze wist hetr al een week maar wou het voor der houden het kwam als een donder slag aan
ineens is het zo dicht bij
ik heb haar deze week nog gesproken en toen zei ze dat alles goed ging terwijl ze wist dat ze vandaag zou gaan bevallen
ze is zo strek ze lig nu nog in het ziekenhuis morgen mag ze naar huis en word dan gecomforteerd met de baby kamer
ik weet effe niet meer hoe ik het heb
en of ik haar morgen zou bellen of dat ik nog een paar dagen moet wachten
toen ik het nieuws vanavond hoorde ben ik meteen naar huis gegaan heb het verhaal aan me man verteld die zat met tranenin zijn ogen en heb daarna jayla gepakt en effe flink genkuffeld met haar
ineens zo dicht bij
sorry dat ik zo me eigen moet voorstellen maar moest even me verhaal kwaijt
groetjes mariella
ik wil me eerts even voorstellen
ik ben mariella en woon in amsterdam
ben 25 en ben mama van kaya( 26-07-2005) en mama van jayla zei is dysmatuur geboren op 22 -02-07
ik lees altijd met jullie mee en op het maart forum las ik ook altijd mee
alleen heb ik vanavond zo slecht nieuws gekregen moet het effe van mij afschrijven hoop dat julli het niet erg vinden
maar vanavond was ons maandelijkse avond je stappen met vriendinnen
dus wij zitten gezellig met al mij vriendinnen aan een tatfeltje in een cafe was best gezellig maar we misten twe vriendinnen nou weten we dat een 7 en halve maand zwanger is en de ander heeft wat relatie problemen
dus wij dachten die zijn er niet
nou kwam onze vriendinm binnen met relatie problemen
helemaal huilen en vertelde ons dat onze vriendin die zwanger is net haar kindje heeft verloren de baby was overleden in haar buik doordat er een knoop in de navel streng zat ze wist hetr al een week maar wou het voor der houden het kwam als een donder slag aan
ineens is het zo dicht bij
ik heb haar deze week nog gesproken en toen zei ze dat alles goed ging terwijl ze wist dat ze vandaag zou gaan bevallen
ze is zo strek ze lig nu nog in het ziekenhuis morgen mag ze naar huis en word dan gecomforteerd met de baby kamer
ik weet effe niet meer hoe ik het heb
en of ik haar morgen zou bellen of dat ik nog een paar dagen moet wachten
toen ik het nieuws vanavond hoorde ben ik meteen naar huis gegaan heb het verhaal aan me man verteld die zat met tranenin zijn ogen en heb daarna jayla gepakt en effe flink genkuffeld met haar
ineens zo dicht bij
sorry dat ik zo me eigen moet voorstellen maar moest even me verhaal kwaijt
groetjes mariella