zo dom: 2 dagen over tijd...

A

Anoniem

Guest
Nou ja de titel van het topic zegt het al.
Ik heb altijd een cyclus van precies 28 dagen gehad, Na de geboorte van Jasmijn heb ik 6 maanden borstvoeding gegeven. Vorige maand werd ik voor het eerst weer ongesteld. En nu had ik dat dus 2 dagen geleden verwacht...
Als ik zwanger ben dan is dat  onze eigen stomme schuld daar zal ik het verder maar niet over hebben.
Ik heb via internet een test besteld, die is waarschijnlijk morgen binnen. Ik hoop maar dat k hem niet hoef te gebruiken en dat ik gewoon mijn menstruatie heb voor die tijd.
Het kan zijn dat mijn cyclus gewoon nog niet helemaal is zoals vroeger, maar ik heb er een hard hoofd in.
Weet ook absoluut niet wat ik zou moeten doen als het zo zou zijn...
groeten Elke

Hey!
In die onzekerheid heb ikzelf een paar maanden geleden ook eens gezeten, echt niet leuk want ik zou nu ECHT nog niet moet denken aan een volgende zwangerschap!
Maar ik denk dat je je weinig zorgen hoeft te maken hoor (ik ben na een paar dagen ook gewoon ongesteld geworden), het is inderdaad allemaal nog erg ontregeld dus het kan nog alle kanten op!
Ik zou proberen om er rustig onder te blijven, want als je gaat stressen kan dat het ongesteld worden ook tegenhouden!
Maak je niet te druk, en ik hoop voor je dat je snel kunt testen, dan weet je het zeker!

Komt wel goed! Laat je nog iets weten??

Ohhhhhh, shit.... Ik zal voor je duimen dat dit een post-bevallings oprisping is!

En dom of niet dom, het is een gehannes met anti-conceptie na de bevalling dus wat de uitslag ook mag zijn, ga je daar nou niet rot over voelen. Tuurlijk we zijn allemaal volwassen maar eerlijk gezegd had het mij ook kunnen overkomen.

KT

spannend!! Ben zeer benieuwd!! Ik zit ook op mijn menstruatie te wachten. Niet vanwege `foutjes`, maar omdat ik sinds 2 weken geen borstvoeding meer geef. Laat even weten hoe het ervoor staat!

groetjes
Mie

owwwwwww, da's met recht k*t.
Ik hoop voor je dat het loos alarm is hoor! En tja, zelfs de beste kan dat overkomen.
Dat zou zomaar een stunt van mezelf kunnen zijn... ik ben nogal vergeetachtig wat de pil betreft.. en condooms... daar doen wij dus niet aan he!!

Ik zal duimen voor je meis! tja.. en als het zo is, is 't zo.. toch? maar ik snap je punt; NU EVEN NIET!! (zou ik tenminste ook hebben)

Groetjes Debby mv B'Elanna

Hoi Elke,

Wat spannend!

zoals ik begrijp gebruik je geen anticonceptie?wat je weleens hoort dat je als je borstvoeding geeft niet zwanger kan raken is helaas niet waar...maar je 'normale'' cyclus kan wel n jaar duren voor dat weer op pijl is en tot die tijd oppassen geblazen.

mijn cyclus is ook nog niet regelmatig na n half jaar heb soms ook nog tussenbloeding,heel normaal maar heb zelf ook al n x een test gedaan.

Zou nu zelf ook niet aan moeten denken als ik alweer zwanger zou zijn.

hopelijk komt alles op z'n pootjes terecht,veel succes met je test ik zal voor je duimen!

groetjes ramona

Tja het kan iedereen overkomen,ik merk zelf dat ik ook weer moet wennen om de pil elke dag te slikken. Laatst keek ik eens goed en ik was bij dinsdag gebleven en het was inmiddels donderdag. Nou willen we toch nog wel heel graag een tweede maar liever nog even wachten. Ik wens je veel succes!!

Groetjes Mikkie.

pffff ik zit vol spanning op de postbode te wachten. Zul je zien dat het er niet bij zit :-(
dan ga ik toch maar met het schaamrood op mijn kaken een test bij de drogist kopen hoor!
groeten Elke

Terug
Bovenaan