zo down deel 2

Hoi

ik ben net bij de ha geweest en die reageerde heel lief. hij dacht niet dat het een postnatale depressie was, maar misschien de combi werk en baby. hij rade me aan om me deze week ziek te melden en dan volgende week even te kijken hoe het gaat, Als het dan niet beter gaat moet ik zeker terug komen en gaan we evt nog bloedonderzoek doen

dus ik heb daarna gelijk mijn baas gebeld en die reageerde ook heel lief. (ook al is meer dan de helft van het personeel op vakantie of ziek)
Het idee dat ik even niet hoef te werken lucht me wel op.
Dus we zien maar hoe het gaat lopen

Anneke

He gelukkig, een beetje lucht voor je. Rust maar goed uit en probeer van de zon en je kleine te genieten. Ik zou echt proberen er elke dag even uit te gaan bijv. met de kleine in de kinderwagen. Meestal voel je je daarna echt lekker, ook al had je van te voren misschien niet zoveel zin. Met sporten is dat ook vaak zo, vind ik. Wat ik wil zeggen, is dat je het beste kunt proberen om je niet te veel door dat sombere gevoel te laten leiden, maar toch nog dingen onderneemt die voor ontspanning zorgen. Of lekker in bad, of op de bank met een goed boek, lekkere massage van je man, etc.
Zorg goed voor jezelf.
Groetjes Veerle

Wat fijn dat je arts en je baas zo lief reageerde en wat een goed besluit om een weekje thuis te blijven. Misschien dat je je dan weer een stuk beter voelt. Dat hoop ik voor je....
En zoals Veerle ook al zei: probeer een beetje te genieten van je kindje en het redelijke weer.

Hoop dat je je snel weer beter voelt..
liefs Monique

goed van je om actie te ondernemen.
fijn dat ook iedereen meewerkt en je begrijpt.
ik ben express weer aan het werk gegaan op oproepbasis,lekker vrijblijvend,omdat ik onder invloed van druk en stress ook erg depressief word.neem de tijd voor jezelf en vermijd situaties waarin je jezelf onprettig voelt,dan komt t zonnetje wel weer tevoorschijn.wat mij ook erg hielp waren tabletten met sintjanskruid.erg opbeurend.misschien een tip voor je.
sterkte!!

Zoals eigenlijk al gezegd: dapper om naar je huisarts te gaan. Fijn dat hij zo lief reageerde en dat je baas zo goedwillig meewerkt! Geniet ook echt van je vrije dagen en neem alle rust die je nodig hebt. Hopelijk knap je dan weer lekker op!

Wat goed dat je stappen hebt genomen om er iets aan te doen! Knap hoor! Hopelijk ga je je snel weer wat beter voelen. En zo niet: gewoon weer aan de bel trekken hoor! En vaak hier je hart komen luchten, dat helpt vast ook wel.

Liefs,

Eveline

Terug
Bovenaan