zo down

Ik ben nog niet weer gaan werken...voel me totaal niet lekker.....heb t gevoel de hele tijd te moeten eten want zodra mn maag iets leger wordt voelt t niet lekker. Ook ben ik nog steeds erg duizelig waardoor ik niks kan doen. Zit de hele dag thuis en voel me een beetje depri. Kan nog niet echt genieten. Ook heb ik telkens erge hoofdpijn en kan ik savonds niet slapen. Bah vind t niet echt leuk meer zo. Morgen heb ik mn eerste echo en ik hoop dat ik daar iets vrolijker van ga worden.

Groetjes Pamela

Hee Meid,
Dat is rot allemaal. Zo is zwanger zijn wel erg zwaar hè. Ik hoop voor je dat je morgen een prachtige echo te zien krijgt. Je weet wel dat deze kwalen ongeveer na 3-4 mnd zullen afzakken hè. Dus kop op er komt echt een einde aan.
Sterkte meid!

Liefs, Marijne

Hee Meid,
Dat is rot allemaal. Zo is zwanger zijn wel erg zwaar hè. Ik hoop voor je dat je morgen een prachtige echo te zien krijgt. Je weet wel dat deze kwalen ongeveer na 3-4 mnd zullen afzakken hè. Dus kop op er komt echt een einde aan.
Sterkte meid!

Liefs, Marijne

Hee Meid,
Sterkte meid!

Liefs, Marijne

Hoi Hoi,

Kan volkomen met je meepraten ik ben ook al vanaf de 6e week niet lekker,
Duizelig,Hoofdpijn Micraine super chagarijnig maar dat komt ook omdat ik me nu al 5 weken zo ellendig voel.
Ik werk nu halve dagen als ik hele dagen werk gaat het meteen mis dan krijg ik een micraine aanval heel vervelend.
Hoop dat we maar snel kunnen gaan genieten en dat de klachten over gaan.
ik heb wel de echo gehad en de baby gezien dat is wel weer heel bijzonder.
Maar oooh voelde ik me maar gewoon weer eens top.
Ga volgende week met vakantie dan wil ik toch wel kunnen genieten en dingen kunnen doen.
Afwachten maar...

Liefs Zonnetje

Wat lastig zeg dat je je zo voelt, hopelijk gaat het snel beter met je, want zo is zwanger zijn niet leuk

Succes met de echo vandaag, ik hoop dat je daar wat van op knapt

Wat vervelend, ikzelf krijg vandaag de echo, maar ook ik ben misselijk, komt meer met vlagen aanzetten, zelfs snachts, als ik savonds naar bed ga heb ik erg last van maagzuur. hoofdpijn heb ik niet gelukkig. en ik heb geen energie ben snel moe. Maar de misselijkheid is nog het ergste.

ben wel erg zenuwachtig voor de echo. Hopen dat alles goed is.

groetjes daisy

Terug
Bovenaan