Zo duizelig!

tamjo

New member
Vanochtend werd ik wakker en wilde opstaan maar alles draaide om mij heen! Het leek wel alsof ik 6 wijntjes ofzo op had! Pfff zo raar! Ik waggelde vd slaapkamer naar de badkamer en kon eigenlijk niet anders dan gewoon blijven zitten!

Ik heb rustig aan gedaan even wat gegeten en toch maar gaan douchen! Begin. Er nu na bijna 2 uur pas weer een beetje goed bij te komen! Oo ja en ik werd ook weer spontaan kots misselijk en whoppa daar ging al het eten en drinken weer!

Herkent iemand dit?? Ik ga denk ik sowieso maar ff de Vk bellen straks! Misschien te lage bloeddruk?

Groetje. Tamjo
 
lage bloeddruk zou idd kunnen! heb geen last van duizeligheid maar heb ook een goede bloeddruk (gister opgemeten) wel last van misselijkheid en overgeven zoals gister tijdens avondeten ik was gewoon met mn vriend aan het praten en ineens kotste ik alles eruit! voelde het totaal niet aankomen raar is dat hihi xxx
 
ik breek even in van het juli forum.misschien een te laag ijzergehalte?ik heb dit gehad in combunatie met lage bloeddruk. Erg vervelend.voor de lage bloeddruk: zorg dat je zouten binnenkrijgt, kopje bouillion, wat chipjes, zoute dropjes(niet teveel) voor het ijzergehalte, sap drinken bij de groente dan neemt het ijzer beter op. Geen melk bij het eten, dit breekt het ijzer weer af. Of kijken of je roosvice ferro kunt kopen, niet lekker, wel effectief! Succes ermee!
Liefs
 
Goed van je dat je even de VK belt. Het zou inderdaad heel goed je bloeddruk en/of ijzergehalte kunnen zijn. Zelf heb ik nu ook met mijn tweede zwangerschap weer een hele lage bloeddruk. Bij te snel opstaan of lang blijven staan word ik ook vaak duizelig. Succes ermee!
 
hoi hoi,

Ook ik ben heel erg vermoeid en heel veel last van duizelingen,gister intake vk gehad en had een bloedruk van 80/50 erg laag dus, er is zoziezo ook bloedgeprikt ijzer etc dus ben benieuwd of daar wat uitkomt...
En idd sluit mij bij de tips die hierboven genoemt zijn aan!

liefs lis
 
Ik herken het ook heel goed! Ik ben heel vaak duizelig geweest en licht in mijn hoofd.. paar keer bijna flauwgevallen, gelukkig hoef ik niet over te geven. Maar het is wel heel vervelend! Ik let nu ook op producten waar meer ijzer in zit.. Hoop dat je je wat beter zal voelen
 
Terug
Bovenaan