Zo, durf me ook eindelijk voor te stellen

Hallo medezwangeren,

Ik lees al een paar dagen hier mee, maar durf nu eindelijk te stap te zetten om me voor te stellen. Al wil ik m'n echte naam nog niet zeggen, omdat er hier op de site regelmatig bekenden van me rondzwerven die nog niet hoeven te weten dat ik zwanger ben.

Ik ben een mama van 28 jaar (bijna 29) en ben in verwachting van ons 4e kindje. We hebben al 3 prachtige dochters van 8 jaar, 5 jaar en net 2 jaar.
Deze zwangerschap was eigenlijk niet helemaal gepland, omdat m'n man ons gezin compleet vond met 3 mooie dochters. Maar nu we toch zwanger blijken te zijn, zijn wel er superblij mee!!

Alleen wil ik het nog niet aan iedereen vertellen, omdat we ook 2x een miskraam hebben gehad en ik dus eerst maar eens de 1e echo wil afwachten. Alleen onze ouders en onze beste vrienden weten het pas.

Als alles goed mag gaan ben ik rond 25 april uitgerekend en ben nu dus 6,5 week zwanger.
Volgende week vrijdag (12 sept.) mag ik voor het eerst naar de verloskundige.

Heb tot nu toe eigenlijk weinig kwaaltjes, alleen af en toe msselijk en erg gevoelige borsten.

Hoop dat we met elkaar een plezierige zwangerschap hebben hier!!

Liefs ...........

Hi ons4ewondertje!

Van harte!!!! Wat een kadootje zeg, een 4e kindje! 3 dochters; wow! Wart zal je man het druk hebben met al die dames in huis! Leuk!

Geniet van je zwangerschap!

Groetjes Jannie

Hoi,
Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap! Wat leuk dat je ook zwanger bent van nr. 4. Wij verwachten ook onze 4e. We hebben een dochter van bijna 5, een zoon van 3 en een zoon van 1. Spannend weer hè. Volgende week heb ik ook de eerste afspraak bij m'n verloskundige.
Groet, Chrisja

Bedankt voor het welkom!

Idd een groot kado hoor, deze zwangerschap. M'n man heeft het zeker druk met al die dames in huis, hij heeft helemaal niks te vertellen  ze winden hem allemaal om hun vingers. (ik ga dr eigenlijk al een beetje vanuit dat dit weer zo'n mooie meid gaat worden)

En wat leuk dat jij ook de 4e verwacht Chrisje! Idd, het blijft spannend hè!

Terug
Bovenaan