zo een verdriet

Lieve Allemaal,

Na een heerlijke lange vakantie kreeg ik gisteren de schok van mijn leven.
Het afgelopen jaar hebben we al 5 miskramen moeten verwerken maar toen ik terug kwam van vakantie ging het niet zo lekker met mijn allergrootste vriendje Puck (mijn hond) Gisteren met pijn in mijn buik naar de dierenarts gegaan en het was niet goed met hem. Na bijna 13 jaar heb ik gisteren mijn grote liefde moeten laten inslapen.
Hij is heel rustig bij ons thuis in geslapen. Oh wat had ik graag mijn droom willen laten uitkomen. Een kindje en nog samen met het hondje. Helaas heeft dit niet zo mogen zijn.

Er waren gisteren veel vrienden en familie bij het laten inslapen omdat hij zo geliefd was.
Ik heb er een enorme steun aan gehad en zal dat ook nog krijgen maar mijn hemel wat is het moeilijk als je je bed uitkomt en er komt geen kwispelend puckje op je af.

Sorry dat ik het even op dit forum kwijt moet maar ik wil het gewoon even kwijt.
Bedankt voor het lezen.

Corina

Oh Lieve Corina wat had ik op een ander berichtje gehoopt. Dat je je weer helemaal toppie voelt na de vakantie enzo. En nu dit.....
Meid gecondoleerd met het verlies van Puck. Dit moet heel zwaar voor je zijn en weet als geen ander hoe het zal moeten zijn zonder je 'kindje' die normaal altijd met zijn typisch eigen karaktertje naar je toe komt. Hij houdt  jullie vast nog wel in de gaten hoor want daar geloof ik heel sterk in!!!   Neem even goed de tijd om afscheid te nemen van Puck en ga nog maar even lekker niet werken. Wat hebben ze nou aan een sippe meid he?? Och meid, ik hoop dat mij dit nog even bespaart mag blijven want mijn kindjes zijn nu 11 en 12 jaar.......
Heel heeeel veel sterkte!!

Liefs en knuffel van Costa

Lieve Corina,

Dat is heel verdrietig. Heb zelf ook een hond en je raakt gewoon hartstikke gehecht aan zo'n lief beest. Hoort er helemaal bij en je moet er niet aan denken dat hij er niet meer is. Ontzettend veel sterkte joh!!

Liefs Landi

Hoi Corina,

Wat ontzettend sneu voor jullie.
Wat een verdriet heb je allemaal te verwerken.
Ik wil je heel veel sterkte toewensen.
13 jaar is een hele tijd en dan ga je erg hechten aan je maatje.

Groetjes van Caroline

Lieve Corina,

Wat een verdrietig berichtje. Wat erg dat je je lieve maatje hebt moeten laten inslapen! Maar wat fijn dat hij temidde van zoveel lieve mensen is ingeslapen. Heeft hij nog even heel veel liefde gevoeld. Voor jou is het heel erg. Weer zoveel verdriet te moeten hebben. Weer een droom moeten opgeven... Ik hoop dat er nu snel heel veel geluk in jullie leven mag terugkeren! Huil, schreeuw en praat over je verlies. Hier of met je dierbaren.
Heel veel sterkte! Ik denk aan je!

Groetjes, Kat

Terug
Bovenaan