Zo emo....

A

Anoniem

Guest
Hoi mama's,

Hebben jullie dat nou ook...

Lindy's 1e verjaardag komt eraan (maandag, vieren het zondag) en als iemand nu aan me vraagt hoe dat nou voelt lopen de tranen over mn wangen

Weet niet precies waar dat vandaan komt. Dacht dat ik nu toch wel eens alles had verwerkt voor wat betreft de bevalling enzo (niet dat dat zo traumatisch was hoor).
Ben ook helemaal happy hoe alles gaat. Lindy is een hele lieve meid, doet het heel goed!!   Lekker in mn vel met manlief en werk dus tja...

ipv Sannemams...Sannejankert

Hoihoi,

Ik kan ook nog steeds om het minste of geringste gaan huilen. Het slaat echt helemaal nergens op. Om heel veel tv programma's en ook om lieve dingen. Ik was nooit zo'n huilerd maar nu dus wel. Volgens mij is het toch nog steeds een hormonen iets. En dan die eerste verjaardag, dat is natuurlijk helemaal bijzonder. Je kleine meisje heeft in een jaar zoveel doorgemaakt en jij dus ook. In dat eerste jaar gebeurd er gewoon super veel, en je moet ook afscheid nemen van je baby. Je meisje wordt nu een echte dreumes dat is allemaal ook echt anders. Maar probeer gewoon vooral te genieten van deze mooie dag, en huil maar lekker hoor, het is ook allemaal niet niks met die kleintjes van ons. Heel veel plezier alvast met de verjaardag

liefs Linda

Hoi,

Ik zou willen dat ik je kon vertellen dat dat minder wordt, maar dat is niet zo.....
Mijn oudste wordt in September 4. Ze gaat na de vakantie naar de basisschool. Als mensen vragen hoe ik dat vind, dan moet ik mijn tranen echt weg slikken. Het zijn iedere keer van die stappen.
Het kan me ook zomaar ineens overvallen. Liggen we met z'n vieren in het grote bed (zondagmorgen), dan lopen mij ineens de tranen over mijn wangen. Zo gelukkig kan ik me dan voelen.
Ik denk dat we door het krijgen van een kind letterlijk en figuurlijk kwetsbaarder zijn geworden. Dat uit zich bij vrouwen nu eenmaal vaak in tranen.

Mijn advies: koop een voordeelverpakking tissues en laat die tranen maar komen! Jank vooral veel op zaterdag, dan hou je het zondag misschien even droog. Leuker voor de foto's !

Geniet van de verjaardag van je kleine meid.

Groetjes, Karin

Terug
Bovenaan