zo emotioneel

hoi hoi

ik dacht dat het zo goed ging, dat ik het had verwerkt en dat ik er goed mee om ging.. dat ik zo nuchter was en enz...

maar de laatate twee weken ben ik zo emotioneel..... als ik iest zie of hoor wat niet echt leuk is kan ik zo gaan huilen.. ik kan het niet tegehouden.. op mijn werk vooral... een collega die zomaar een taak overneemt.. en dan krijg ik opeens te horen dat ik binnen   een wek een zorgplan moet afhebben die tevens goed moet aangeven hoe we het afgelopen jaar met die bew zijn bezig geweest.. als ik dat hoor dan weet ik niet war ik moet beginnen.. dan zie ik door de bomen het bos niet meer... dan schiet ik in de stress en met asl gevolg dat ik weer emtioneel wordt en moet huilen.......
vanochtend had ik het opeens ook thuis.. ben net weer ongesteld geworden na vijf weken en dat is minder prettig dan ik gew3nd was.. ( wel blij dat mijn lijf het weer doet hoor) en ik voelde me opeens zo alleen en klxte en kon alleen maar huilen.. voel me vandaag ook niet lekker, keelpijn, misselijke en slecht geslapen.....

het rare is dat er ook dagen zijn dat ik me super voel en dat ik gewoon ben..

vanavond barbeque bij de buren, wel gezellig mar ook niet echt zin in.. blehh heb helemaal geen honger.. maar vind het dan wel weer lekker om gezellig te kletsen...

het lijkt niet of ik emotioneler ben dan in het begin na de miskraam. ik vind het zo raar.. het ging zo goed .. en nu voel ik me soms een hoopje mens...

zo weer even van me af geschreven.. heerlijk om dat tegen anonieme mensen te doen.......

groetjes bianca

Hoi Tobi

Heel herkenbaar hoor. Soms heb ik zelfs nóg van die kleine momenten. Vooral als je vlak voor je nod zit en alles zit tegen. Oh oh dan voel ik me echt heel zielig. Maar dat mag dan ook best, dat laat ik toe en moet jij ook doen!! Je gevoelens negeren heeft een averechtse werking. Een miskraam gehad hebben is echt niet niks. Veel mensen onderschatten het maar het is wel JOUW lijf waarin het gebeurd is met al die hormonen en dromen die nu langzaam wegebben.
Ik hoop dat je net als iedereen hier weer snel zwanger mag zijn en je kán zwanger worden dus dat gaat helemaal goed komen!!

Liefs Costa

Hee meid,

Misschien doet het goed  als je weet dat er  meerderen zijn die deze  gevoelens hebben.
Het is heel herkenbaar, de ene dag denk je de hele wereld aan te kunnen en de andere dag ben je er erg mee bezig/emotioneel onder.
De afgelopen maanden heb ik een goede periode gehad, maar nu begin ik me toch weer wat drukker over alles te maken. Ik nl. vanaf december nog niet weer zwanger geraakt en vorig jaar 2x vlot op elkaar. Het verlangen wordt groter daarnaast worden vrienden van ons makkelijk "onbedoeld" zwanger, erg confronterend. Toch doe ik ontzettend mijn best positief te blijven.
Toch is het goed je bewust te zijn van je gevoelens en verdriet, je moet er doorheen. Ik denk dat het pas helemaal overgaat(in mijn situatie) als ik een goede zwangerschap mag meemaken.
Meid succes met het verwerken!
Liefs.

Terug
Bovenaan