Zo emotioneel!

A

Anoniem

Guest
Ik ben zo snel in tranen sinds ik moeder ben geworden. Hart in aktie kijken wordt me al teveel (was er net dus op snif snif) Maar ook  akelige verhalen in het nieuws en .... zoveel meer. Mijn vriend kan er gelukkig nog wel om lachen, maar het is ook wel lastig hoor. Alles raakt me gewoon veel meer, zeker als het om kinderen gaat, erg he!
Wie heeft dit ook? Zou het nog steeds door die hormonen komen?

Ik herken dit ZEKER!
Ik ben ook zo in tranen hoor! Vandaag keek mijn dochtertje bijvoorbeeld heel lief naar me (doet ze eigenlijk elke dag wel) en ik had de tranen in mijn ogen!
En inderdaad, tv pragramma's als hart in aktie, of een zielige film.....pffff...dan moet ik echt 3 keer slikken hoor!
Denk inderdaad dat het de hormonen nog zijn...

Ja, hier nog 1 hoor........Heb net ook hart in actie zitten kijken, en ook bij mij komen de waterlanders veel eerder dan voor ik moeder was.
Er is nu ook zo ´n voorstukje van die serie "house" dat ze dat kindje aan het reanimeren zijn, echt ik kan het gewoon niet zien zelfs.

hallo meiden

ik heb er ook last van, zeker als het over dieren gaat, reclame op discovery, en animal planent nie te doen
de tranen komen al als ik er nog maar aan denk
ik was vroeger ook al gevoelig voor die dingen maar nu amai

groetjes Tess

Hoi!

Zelfs ik heb er errug veel last van...
Voor mijn zwangerschap kon ik horrors kijken en dat waren dan net lachfilms voor me...
Bij alles wat er dan gebeurde lag ik dubbel van het lachen, nu dus niet meer... ik kan dat echt niet meer zien!
Ook hart in actie gekeken gisteravond, "normaal" vond ik het wel erg... maar nu echt janken tot en met he!
Ja ach... hormonen?? kweet het zo net nog niet hoor....
T gaat uiteindelijk wel over, toch?

Groetjes Debby mv B'Elanna

Terug
Bovenaan