Zo, en nu ik!

A

Anoniem

Guest
Ben deze maand aan het rennen en vliegen! Allemaal leuke dingen hoor. Maar was gister druk, vannochtend naar de kerk, vanmiddag familie-etentje (soort te-vroeg-kerst-diner).
Maaaar Kian ligt net op bed, manlief is nog even op z'n werk, er staat een bak muesli voor me, dus honger ga ik niet krijgen  ... ik ga even lekker een uurtje ongestoord computeren. De was en de stofzuiger redden het best een dagje zonder mij!

Hebben jullie ook van die momentjes dat je denkt .. "Leuk en aardig allemaal, maar nu ben IK aan de beurt!!"

Ik kan dan altijd extra genieten van dingetjes als een achtergrondmuziekje en een kopje thee ofzo....lekker saai! Maar heerlijk omdat het mijn momentje is.

Liefs Nelleke

Hoihoi

Natuurlijk ken ik dat en doe ik dat ook!!!!! Soms moet het gewoon even, je moet je kunnen opladen, toch!?

Nu lijken de pittige weken weer af te nemen, dwz zieke kindjes die veeeeel huilen...
 Jack is aan het werk maar ik heb de bovenverdieping schoon en heb de enorme wens om het speelgoed op te ruimen omdat we in januari een nieuw interieur komt...

Toch voelt het supergoed om mijn wens uit te voeren mét de kinderen om mij heen. En gek genoeg; nog geen onvertogen woord gehoord!!  normaal kan ik niet eens een plas doen... haha Ze spelen zich helemaal moe (en dat moet ook want er moet nog een uurtje geslapen worden en dan; voetjes omhoog en boekje lezen).

Ik hoop dat je even hebt genoten van je moment voor jezelf en dat de muesli je heeft gesmaakt.

Hé hoor je dat??? Stil he zonder was en stofzuiger hihi

Liefs Renske

Lekker is dat hé!
Vandaag heb ik er gewoon mij dag van gemaakt. Lekker de boom opgezet, hakka's (volgens Yoëll, maar wij noemen het lampen) voor het raam.
Heeeeeerlijk gewoon.
Vanmiddag alvast de sleutel van het nieuwe huis, dus daar even rondsnuffelen met de familie.

Computerse he!

pff, herken dit wel. heb dit moment ook nu

Heb de hele ochtend politie agent gespeeld met de twee oudste..ruzie...mopperen...alleen maar computeren willen, grote monden  enz

was het nu zat, heb net twee late diensten gedraaid en ben het zat!
zij hebben verplicht een half uur buiten moeten spelen en nu heel onpedagogisch voor de TV gezet en nu ben ik aan de beurt
Manlief zit in het AZ stadion met zijn werk (hij als ajaxfan...haha)
Chris slaapt en Sam en Mick dus voor Pokemon...

RUST!!!!!!!!!!!!

die december maand VREET energie
 dan zie je er zo uit!
dus kom maar op met het forum
nu hebben we effe tijd!

groejtes Pascal

oh ja zo lekker!

ik moet eerlijk bekennen dat ik die momenten snel pak voor mezelf, ben de laatste tijd zo flauw van het huishouden (omdat het moet op de momenten dat het kan omdat Ivar dan slaapt, en niet omdat ik er dan dus "zin"  in heb), dat ik al snel met een boek op de bank ga als Ivar op bed ligt...

groetjes Jenneke

Hee Pascal, doe mij ff een AZ-stadion. Deze kaaskop mist al veel te veel en dan lees ik dat AJAX-FAN daar zit...

Maarre ik ben bijna klaar met opruimen en poetsen, dat is de andere kant haha, ook heeeeerlijk.

Wij zetten de boom volgende week op en dan wil ik het schoon en netjes hebben.

Nou mommypower zet 'm op!!!!!

Renske

Zo, hier ook even een momentje voor mezelf (heel kort ben ik bang, Sophie slaapt al 2 uur haha)....

Heb net een boze brief geschreven naar de directie van de buitenschoolse opvang waar we gijs voor opgegeven hadden en waar geen plek is (echt heel onzorgvldig hoe ze daar mee om zijn gegaan, maar dat terzijde)., vanochtend gaan hardlopen en in het bos geweest met de kinderen en man én ik mocht ook nog wat langer blijven liggen en kreeg toen koffie op bed gebracht. Dus, al is het dan geen hele zware zondag voor me, even ongestoord achter het forum is wel lekker hoor haha.

Volgende week lekker de boom opzetten en beginnen aan de kerstgezeligheid, heb ik ook erg veel zin in!!

Geniet lekker van deze momentjes!
Liefs
Susan

Terug
Bovenaan