ZO ERG!!

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal,
ik ben lang niet meer geweest, omdat ik het zo druk heb met andere dingen.
Nu moet ik toch echt even iets kwijt.

Gisteren na de ouderavond werd ik min of meer opgewacht door Martijn er was iets met Tara (buurmeisje 3 jaar). Wij zijn er heen gegaan en hoorden het hele verhaal.
Tara heeft al een tijd last van obstipatie. Gisteren is Claudia met haar naar het ziekenhuis gegaan, voor wat zij dacht een klysma of spoeling. De huisarts had echter zondag of maandag een vergrote lever geconstateerd. Dit hebben ze in het ziekenhuis ook gezien en er werden meteen allerlei testen en onderzoeken gedaan (bloed,urine,echo,CTscan) hieruit kwam naar voren dat Tara een tumor heeft in haar lever. Niet aan de zijkant maar er echt midden in.
Een flinke schok natuurlijk. In Enschede hadden ze dit nog nooit bij zo'n kleintje gezien. Het enige geluk is dat het niet uitgezaaid is.
Hoe het nu verder gaat en hoe en of het behandelbaar is weten ze nog niet. Vrijdag moet Tara door de MRI en wordt deze uitslag door het AMC bekeken. Vanaf zaterdag is er dan meer duidelijkheid.

Dit is toch te erg, ik heb me bij de buren in kunnne houden, maar thuis eerst tranen met tuiten gehuild. Dit wens je je ergste vijand nog niet toe. Nu moet ik alweer verchten tegen de tranen. ik ga mijn meisje nog maar eens even extra knuffelen.

liefs daan

jeeeetje wat een verschrikkelijk nieuws zeg..

hoop dat ze snel iets kunnen vinden voor de kleine meid..
veel sterkte..

groetjes Simone
mv Mart en zw 15wk

(kom ook uit de buurt van enschede)

Ja, das idd erg zeg!! Krijg er tranen van in mn ogen.

Liefs Debby.

Hoi,

Bij het lezen van dit soort berichten besef ik weer hoe kwetsbaar geluk is.
Ik moet er niet te veel bij stilstaan dat dit soort dingen ook in mijn gezin zouden kunnen gebeuren.

Sterkte.
Karin

Ohh, 3 jaar is wel echt jong he..Vreselijk dat soort dingen.
Bij mijn zoontje, van nu nog 5, zit een meisje in de klas met leukemie...Ook zoiets ergs..
Ze doet het goed, maar is altijd kwetsbaar he..
Hopelijk gaat het voor je buurmeisje goed uitpakken..
Gr Rina

Pfff heftig hoor! Ik vind het altijd zo naar als die kleintjes dit overkomt. Zorg maar goed voor je buuf want ze heeft je hard nodig!

sterkte!
lfs ing

Terug
Bovenaan