zo extra controle.... voel mijn beeb niet meer :S

Net ff met de vk gebeld... kan om 20 voor 2 terecht..

Sinds gisterochtend voel ik mijn beeb niet meer... niet naar behoren zal ik maar zeggen...
Heb gebeld en zei ik wil niet overbezorgd doen ofzo.. maar ik voel m niet meer... Gelukkig kan ik zo terecht

Ik had het de dagen ook voor oud en nieuw, en weet dat je er goed van in je rats kan zitten.
Hier was alles gelukkig goed,

Laat je weten hoe het gegaan is?
Liefs Marina

hoi
hoop dat alles goed is. laat je het nog weten. had ik bij nr 3 ook maar ze bleek zo rustig omdat de bevalling als was begonnen. maar ja heb wel drie dagen met 1 cm ontsluiting gelopen dus zegt ook niets

Sow ben net weer thuis,

dokter kon direct harttonen vinden, maar moest voor de zekerheid nog wel ff naar het ziekenhuis voor ee ctg en een echo....

Hartje was perfect en meneer was eerst nog heel rustig maar naarmate het half uur verstreek was ie niet meer te houden en voelde ik het ook weer... Het is nogsteeds een enorme druktemaker...

op de echo zagen ze dat ie wel enorm veel beweegt, maar dat ie steeds mt zijn handje zijn tenen pakt en zijn tenen in zijn mond stopt... ook ligt ie met zijn bips bij de uitgang en vanuit daar helemaal dubbel........... :D nog altijd in een stuit dus.... kreeg tijdens de echo wel een aantal karateschoppen..... En god wat is hij prachtig... heb nu ook echt het piemeltje gezien :D:D En vriendlief weet nog van niks... vriendin is mee geweest naar het ziekenhuis want hij lag halfdood op de bank..........

Het is een heerlijk klein mannetje... is niet heel groot en heel zwaar maar exact durfde ze niet te zeggen,,, wel was al erg duidelijk zichtbaar dat ie mamma's bolle wangen mee krijgt en mijn bovenlip... Mijn genen krijgen de overhand!

Mag gelukkig ook nog gewoon bij de vk blijven en thuis bevallen! was niks mis met onze kleine hummel!!

ik ben weer helemaal gerustgesteld!

Terug
Bovenaan