zo futloos!

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Ben inmiddels bijna 7 weken zwanger en ik voel me redelijk belabberd. Ik ben zo futloos en ik kan me nergens toe zetten. Ik heb nog een dochtertje van 1 jaar en als ze s'avonds op bed ligt ga ik ook. Ik heb geen energie om echt heel veel leuke dingen te doen.
Verder heb ik af en toe een misselijkheidsvlaag, niet echt heel erg. Zere borsten en haaruitval maar allemaal niet zo erg dan die vermoeidheid.

Wie heeft hier ook zo'n last vast?

groetjes,
nous

Hoi Nous,
Ik heb het ook, al de hele zwangerschap. Helaas hoort het erbij. Bovendien heb je nu een kleintje rondlopen. Dat maakt het extra zwaar. Geef jezelf eraan over, want je lichaam heeft het nodig. Ik ben inmiddels ruim 37 weken en ik ben vrijwel de hele zwangerschap tegelijk met mijn zoontje (nu 1 1/2) naar bed gegaan. En de laatste weken ga ik ook elke middag ten minste een uur slapen.
Als het je te erg wordt, vraag dan aan de vk of het normaal is. Misschien heb je wel bloedarmoede, of een vitaminetekort ofzo. Dat hebben ze zo voor je uitgezocht.
Sterkte ermee!
Patricia
37+2

Hoi Nous,

Heel herkenbaar, ik ben ook vreselijk moe en futloos geweest. Ben inmiddels bijna 15 weken zwanger en sinds vorige week is het gelukkig over ! Wel gauw moe, dus af en toe een standje rustiger aan en idd op tijd naar bed !
Geef er aan toe en pas goed op jezelf !

Groetjes Saxy

hoi nous

hier nog 1 die zich ook niet kan verzetten om iets te doen , ben ook ma de hele dag moe lig op de bank kijk een beetje t.v en verder speel ik een beetje met m,n 2 dochters en af en toe ruim ik eens iets op , maar vraag vooral m,n kinderen om me te helpen en m,n man anders is hier echt een puinhoop,
gelukkig heb ik een dochter van 7 en 3 dus die kunnen al heel wat en willen me dolgraag helpen voor al voor de baby zo liefffff

ben nu 8 wk zwanger en ze zeggen dat het na 12 wk wegtrekt nou ik hoop het want dit is niet leuk meer , en heb 2 zwangerschappen gehadt en nog nooit zo moe geweest als nu
ben nu ook net wakker heerlijkkkkk vanaf gistern 12 uur s,nacht tot nu geslapen echt lekker , we hadden gisteren bezoek en om 10 uur ofzo lag ik al bijna te slapen hahaha m,n man kom bij me hey wordt eens wakker je bezoek is nog niet weg hahaha ik zo ma ben zo moeeeeeeeee
haha
groetjes van anna 8 wk en 1 dg

ik ben nu 10 wk zwanger en word nu iets minder vermoeid. Verder heb ik weinig kwaaltjes, maar die moeheid, ik wist niet wat ik er mee aan moest. Ik heb aangegeven bij mijn vriend dat ik alleen dingen doe waar ik op dat moment zin in heb en de rest komt wel een keer. Zeker met schoonmaken...... normaal gesproken deed ik het hele huis 1 x in de week. Nu mag ik blij zijn als ik 1 deel van het huis doe. Geeft ook verder niet, want het gaat dus nu al wat beter. En hij helpt me wel, dat scheelt ook een stuk.
Laat die vermoeidheid maar gewoon komen en gaa liggen als je er zin in hebt en de mogelijkheid is er. Het wordt veanzelf minder (bij mij in ieder geval). Je lichaam is zo hard aan het werk voor de kleine, dus is het ook niet zo gek. Geniet ervan!

Terug
Bovenaan